Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Mer det at de har 300 stykker, om alle de 300 første tar de er det tomt. Så kan jo nr 310 i køen løpe bort til ett produkt han vil ha som nr 290 ikke er kommet til enda da han skulle ha mye annet :slight_smile:

Tipper du går glipp av Miele maskinen, QC35, muligens Samsung en (i hvertfall om du tenker S8) om du ikke stiller i natt @Nocturne

Det er mye mer penger på å ikke handle på tilbudshypen…

1 Like

@iHHelg Ok. Tar sjangsen. 400 i kø nå står det. Hehe. Kjører ut :sweat:

2 Likes

Er du på plass @Nocturne?

Nesten inne, er fremdeles i køen :smile:

5 Likes

Forventer live oppdatering av dramaet :stuck_out_tongue:

3 Likes

Fikk alt på lista! Selgeren klarte prakke på meg en dyrere vaskemaskin, men, men… :joy:

4 Likes

Robotklipper, så du det?

Nei, var veldig kaos. Jeg bare huket tak i en selger og fikk han til å legge alt jeg skulle ha på dataen. Så gikk jeg og fikk varene utlevert. Står i kasse køen nå :smile:

5 Likes

Håper du da valgte en dyrere Miele-maskin? Miele er kvalitet ass! Var bra tilbud på den med automatisk dosering også.

Valget stod mellom AEG og Miele. Den Miele som var et hakk opp kosta 7999 (ned fra 10-11k). Jeg gikk for en AEG som kosta 7k (fikk den for 3999). Kona ville ha Miele men i og med at det var 1000 kr i forskjell på den billigste Miele og den dyrere AEG gikk jeg for den.

2 Likes

AEG er vel bra det og ja. Er det jeg har.

Selgeren overbeviste meg om å putte i litt ekstra, så fikk jeg dampprogram, helautomatisk digitalt touch display og A+++ . Var veldig lurt at jeg på forhånd hadde gjort research og laget handleliste, så jeg ungikk impulskjøpene :slight_smile:

Det ble denne…

3 Likes

@Nocturne Jbl Extreme, Asus? 24" gaming skjerm og Robotklipper.
Ca 10500…

Skal du ha det @Duogdu ? Kan gi deg et hot tips: kompis av meg stakk nettopp innom Lefdal da Power var utsolgt for BOSE headset. Utenfor sa han de hadde hengt opp skilt “Vi matcher alle priser hos Power”. Han fikk ikke Bose (de sa de var utsolgt) men han fikk en Macbook Air til samme pris. Verdt et forsøk om du ikke får på Power!

1 Like

Jeg har kjøpt :grinning:
Men Mac book trikset var bra😀
Men dropper det nå.
Får dessverre ikke 150k i feriepenger, bare en ussel arbeider😫

2 Likes

Grattis! Var det mye folk enda?

Ikke så gale, fikk hjelp med en gang, brukte ca en time med å prate, se, hente ut varer og betale. Tok da livet med ro…
Spennende med Robotklipper da, har tenkt på det et par år, egentlig slått det fra meg, vente ett år eller to, men med fem uker ferie i sommer…:grinning:

1 Like

Jeg kjøpte meg en sånn gammeldags mekanisk gressklipper forrige sommer. Har kanskje 100m2 plen. :stuck_out_tongue:

2 Likes
4 Likes