Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hehehe, kanskje ikke helt faktafeil, men for min egen del da jeg var liten (husker ikke, men jeg var ikke veldig gammel) og syntes at vi hadde stygge kaffekopper så trodde jeg at vi måtte flytte til et hus som hadde andre kaffekopper. Dette sa jeg selvfølgelig høyt under et kaffeslabberas med tanter og onkler tilstede. #ufrivilligmorsom

4 Likes
5 Likes

Dn elsker å skrive om Reno da de har kommet på det finurlige ordet søppelselskap i dobbel forstand

2 Likes

Ikke helt rett strategi overfor aksjonærer, og selskapets økonomi akkurat…

1 Like

Wtf warholm

2 Likes

Helt rått av Warholm!!:running_man::muscle::+1::medal_sports:

6 Likes

Sinnsykt! :ok_hand:

1 Like

Over til noe helt annet enn aksjer.

Noen som vet?
Hvis ei jente fra Ukraina har Visum til Polen, må hun reise gjennom Polen til Norge eller kan hun reise direkte til Norge siden begge er i Shengen?

Oh my… fant akkurat ut at Chester Bennington i Linkin Park er død! Gjennom en helt tilfeldig youtube video. Fatter ikke at jeg ikke har fått det med meg… :frowning:

Hun har ikke biometrisk pass. Det er kriteriet for å slippe inn uten visum. Glemte å spesifiesere det ser jeg.

Schengenområdet består av
Belgia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Hellas, Island, Italia, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spania, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn og Østerrike

Krysse grenser i Schengenområdet
Når du reiser inn og ut av Schengenområdet, må du vise passet ditt.
Hvis du er innmeldt i Schengen Information System (SIS) vil du ikke få lov til å reise inn i Schengen. Du kan ha blitt meldt inn i SIS hvis du har blitt utvist fra Norge eller et annet Schengenland.
Besøksvisum/Schengenvisum
Hvis du har gyldig besøksvisum i et av Schengenlandene, kan du også besøke de andre landene.
På visumet står det hvor mange ganger du kan reise ut og inn av Schengen (en, to eller flere ganger).
Hvis visumet ditt bare er gyldig for én innreise, må du huske at hvis du reiser ut av Schengen, for eksempel til Storbritannia, Irland, Russland eller Tyrkia, kan du ikke reise inn i Schengen igjen uten å ha fått nytt visum. Det er derfor viktig at du skriver hvor mange ganger du skal reise ut og inn av Schengen i løpet av besøket i søknaden din om besøksvisum.

Fikk vel ikke et konkret svar her heller. Hun får innreise, men tror nok hun må innom Polen først da. Ta en telefon til UDI for å være sikker.

Flott forum, alle forsøker å hjelpe hverandre👍

Har ellers ikke fått sett verken Stream eller vidois, får se i helgen tenker jeg😀

2 Likes

Ja velkommen etter :frowning:

Beware of the curse of the number 7 in the stock market

1 Like

For dere som har Nordnet Private Banking eller har kjøpt WinTrade abonnement, fikk denne idag:

WinTrade erstattes med Infront Web Trader

  1. november 2017 erstatter vi vårt gamle handelsprogram, WinTrade, med den anerkjente handelsapplikasjonen Infront Web Trader. Dette gjør vi for å kunne tilby deg gode handelsapplikasjoner slik at du får bedre forutsetninger for å lykkes med investeringene dine.

Dette er noen av fordelene med Infront Web Trader:
• Det er et web-basert program som fungerer både på PC og Mac
• Du trenger ikke laste ned noe - alt er tilgjengelig når du er logget inn på Nordnet-kontoen din
• Det er bedre grafer og teknisk analyse
• Du ser historisk meglerstatistikk
• Du får analysefunksjoner fra Infinancials

I september får du en e-post med mer informasjon om overgangen til Infront Web Trader. Da får du også muligheten til å teste den nye applikasjonen i løpet av september og oktober, før vi stenger WinTrade 1. november 2017.

2 Likes