Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hva er prisen på wintrade i dag?

Jeg vil vurdere abonnement hvis det er bedre enn Pareto sin løsning.

Får det gratis når en har Private banking, hvis en ikke har det tror jeg det koster rundt 99, - måneden eller noe. Vet ikke om prisen blir endret i overgangen til Infront

2-3mill man må ha for å bli peivate banking kunde?

2,5 mill EK er grensen.

For de som ikke har fått med seg en SpaceX launch live enda, så kan jeg anbefale å følge med om ca 15 minutter her:

7 Likes

Takk for tipset! Aldri sett før, ganske gøy for en teknonerd som meg å se :grin:

Edit: Krysser fingre for at Funcom-raketten får en like vellykket launch som dette :rocket:

1 Like

Det er helt sykt hva SpaceX har fått til når det kommer til filmingen. For ikke å snakke om å sende Stage-1 tilbake til jorden og lande som om de har gjort det x10000 ganger før!

7 Likes

Helt enig med deg. Synd selskapet ikke er på børs enda. Dette kan bli stort…!

Reportedly, Tesla investors will have exclusive early access to buy into the “Biggest opportunity of the decade” as soon as the initial public offering is released.

2 Likes

Det er vel hyperloop :stuck_out_tongue:

Hvorfor kjørte de ikke bare den dumme raketten på batteri lissom? Fuck forurensing !

1 Like

Helt enig! Så kunne de hatt et resirkulerbart solcelle batteri som ble ladet jo lenger opp i lufta raketten kom :grin: #patentmulighet #copyright

Haha, harsh!

1 Like

Godt han innrømmer at han er idiot da :slight_smile: På tide

1 Like

Nordnet news:

WinTrade erstattes med Infront Web Trader

  1. november 2017 erstatter vi vårt gamle handelsprogram, WinTrade, med den anerkjente handelsapplikasjonen Infront Web Trader. Dette gjør vi for å kunne tilby deg gode handelsapplikasjoner slik at du får bedre forutsetninger for å lykkes med investeringene dine.

Dette er noen av fordelene med Infront Web Trader:

• Det er et web-basert program som fungerer både på PC og Mac
• Du trenger ikke laste ned noe - alt er tilgjengelig når du er logget inn på Nordnet-kontoen din
• Det er bedre grafer og teknisk analyse
• Du ser historisk meglerstatistikk
• Du får analysefunksjoner fra Infinancials

I september får du en e-post med mer informasjon om overgangen til Infront Web Trader. Da får du også muligheten til å teste den nye applikasjonen i løpet av september og oktober, før vi stenger WinTrade 1. november 2017.

1 Like

Jeg driver å kikker litt på trådløse in-ears plugger til trening. Noen som har anbefalinger å komme med?

Jeg vurderer Powerbeats 3, men ser at de blir totalslakta av mange på apple sin side :confused:
Erfaringer med disse?

1 Like

Monster Isport har jeg. Synes de er ålreite. Hører ikke en dritt bortsett fra musikken. Grei lyd, god batteritid og får de til en tusenlapp. Sitter godt uansett om du løper/løfter.

2 Likes

#Neste år

#Skal eg skrive meldinga i edru tilstand…

7 Likes

Har Powerbeats 2 og veldig fornøyd. Antar etterfølgeren ikke er noe dårligere

1 Like

HAHAHAHAHA

7 Likes

Mer Spacex:

Se koblingen til ISS live på:

1 Like