Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Har fått inn et par trades i dag også, men idag er det de aksjene som ligger i ro som har gjort det tyngste løftet, tør vi håpe p litt optimisme i markedet igjen?

1 Like

Mulig spill med mange nye brukere er/har vært underrepresent på steamspy

1 Like

Skjønner jo at dette må oppleves veldig fordelaktig

2 Likes

Spennende saker, denne nettavisen skal jeg lese.

Den nye avisen ønsker å få frem sakene som massemediene ikke ønsker å dekke

Kanskje dem tar tak i Funcom? Mye å hente der :wink:

6 Likes

På vegne av alle trøndere og øvrige RBK fans må jeg bare si GRATULERER MED EN ENESTÅENDE PRESTASJON OG AVENSEMENT TIL EUROPA LEAGUE :sunglasses::soccer:

3 Likes

Eg blir imponert hver gang en emisjon settes over sluttkurs, sterkt, og overtegnet :

2 Likes

Var en utrolig bra gjennomført kamp av RBK, eg liker dei ikke, men synst det er fra for Norge at dei klarte det👍

1 Like

RBK gjorde en god prestasjon, men Østersund derimot, de gjorde en helt fantastisk prestasjon. Surrealistisk å tenke på at de i 2011 spilte på 4 nivå i Sverige.

Kanskje det er dette som skal bli Teknivestor-øya vår?
Burde være mer enn nok kapital på forumet til et lite spleiselag?

4 Likes

Kan du finne en tropisk øy som er litt nærmere? :slight_smile:

1 Like

Skal høre med kontaktene mine ved Det Indiske Hav. Gir beskjed når jeg vet noe mer.

2 Likes

Kan vel heller spleise på en gammel oljeplattform som vi kan bytte på å ha i hver vår fjord :beach_umbrella:

2 Likes

Hyggelig å være det første nye brukere ser

7 Likes

Sweet hus! Feil del av landet… :sweat_smile:

2 Likes

Var på nippet å legge inn bud på 3000 Nanoaksjer, men det var ikke svømmebasseng der så da droppet jeg det :sweat_smile:

1 Like

Ny E24-app for aksjemarkedet skal testes ut i større skala. Registrer deg for interesse for early access.

2 Likes

E24??! Eeeh…nei takk! Søppelblekke.

3 Likes

Med en svigerfar som ble reddet av Rituximab/
Rituxan for mange år siden nå og som har levd med stabil NHL siden må jeg si jeg blir en smule rørt når jeg leser denne:

http://www.kitepharma.com/2017/08/the-future-is-now/

4 Likes

Inspirerende å lese! Blir utrolig spennende å se hvordan CAR-T og andre celle-baserte terapier kan påvirke framtidige pasientforløp.

Når banken sier i fra tre ganger at overføringene du driver på med er fishy, og du ignorerer dem, for så å saksøke dem for ikke å ha stoppet dem, ja da er du frekk som faen!

5 Likes