Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Han har jo bygd seg opp over veldig lang tid. Vet ikke helt hvordan strøm trading foregår. Er det her eller noe sånt? http://www.nordpoolspot.com/

tror du må ha noen milioner for å bli kunde…

Ukens gladnyhet! :smile:

3 Likes

2 Likes

Hvis man blir bannlyst til 2291, så sender det et sterkt signal om hvilke individer som ikke tolereres på Tekinvestor, way to go @pdx :+1::+1:

2 Likes

Senzagen med spennende IPO i september. Selskapet jobber med allergitesting som skal erstatte dyreforsøk. Neste bloomer på First North?

http://www.nyemissioner.se/foretag/planerad-notering/senzagen_ab/1464

1 Like

Så, noen som har lyst til å gi meg et tips for et fjellhotel som ligger bra til for å gå på langrennsski? Typisk tidlig i sesongen (desember/januar) i østlandsområdet (Dagalifjell, Golsfjellet, Sjusjøen er steder jeg kommer på selv).

Vet att Storefjell Hotell på Gols fjellet er flinke til å tråkke skiløyper tidlig på sesongen. De oppdaterer nettsiden sin fortløpende med føreforhold. De er også kjent for å ha en fantastisk bra frokost og ett bugnende lunch bord.

2 Likes

Kan ikke for det, jeg bare digger alt for norge på tv

Kan Rauland være noe?

1 Like

Intradag i dag for meg, porteføljen er samlet opp litt over 3%. Samtidig som EK-kravet til belåningen har falt 2%, og foreslår med en illsinna rødfarge at jeg burde selge.:thinking:

Noen som ser på Apple-lanseringen?

iPhone X er her!

Veldig fin, og noe he annet enn iPhone 7/8.

Når det er sagt; Hva har den som er bedre enn s8?

ingenting er jo egentlig nytt her. ingenting av det som ble presentert som man egentlig trenger. bare showoff…

Er dette forbildet ditt @Hakon?
image

Fortsetter fjaset i dertil egnet tråd :stuck_out_tongue:

2 Likes

Idag blir det ett par aksjer med 70-90 prosents fall, det vil bli en svart onsdag for mangen, redningen kan være kveldens viking-Lotto, mindre innsats, men potensiel for høyere gevinst

2 Likes

Forsvarets hitsquad

2 Likes

Kan dere lage en egen tråd som vi som ikke er interessert kan dempe?

2 Likes

MH i Sdrl

1 Like

HAHGAHGAHAHAHAHA

2 Likes