Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Aaah, those Canadians… you never know what they’re up to next! one minute they eat your pancaces with maple syrup, and when you turn your back for a second they cum all over your pc! :joy::joy:

MH i Sbx, griseemisjon ?

Potensielt. Men veldig usikker på hva dette er egentlig. Har aldri sett noe liknende.

Det er da ganske vanlig?

2 Likes

Kan du forklare littegrann? :slight_smile: Har aldri sett det før

Hvis selskapet er redd for at informasjon skal komme ut og er i ferd med å gjøre en stor kunngjøring kan handelen stoppes slik at alle kan handle med den samme informasjonen tilgjengelig. Kan også være for å gi en mulighet til å fordøye informasjonen når meldingen kommer midt på dagen mens handel ellers ville pågått.

Et annet eksempel var vel den rettede emisjonen i Funcom sist vår.

1 Like

Vet ikke om jeg skal forvente -50% eller +50%, men ser vel ut til at det blir noe negativt. Får vel bare vente og se, og følge med.

Pleier handelen å starte med en gang meldingen kommer eller litt etter?
Takk for info :slight_smile:

Det er vanlig og skjer ofte.
Finst også eksempel på at det burde vert gjirt sånn, uten at det er blitt gjort.
Det er for p sikre st alle har lik info og at det ikke er lekkasje på info.
Med f.eks dn emi, så vet sannsynligvis en del om det

Edit : Nsg er ett eksempel på en aksje eg mener burde vert satt i MH igår

1 Like

Skal ikke si at alt på HO er ille, men reklamene kan vel kritiseres litt, om bare for humoren sin skyld:

8 Likes

Noen ganger er eg synsk, 10øre = griseemisjon indeed

3 Likes

Fører tankene tilbake til mai i fjor :slight_smile:

1 Like

:tired_face:

1 Like

Dette forklarer hva Danskebåten heter i Danmark.

Men hva heter Kinesiske restauranter i Kina? Restauranter?

4 Likes

Mystery Meat palace er nok det sånne resturanter kalles i Kina :smiley:

Inspirert av Walking dead så er jeg ute etter en katana. Noen som har å selge?

PC-en kræsja nylig :frowning: Like surt hver gang, men etter 6 års levetid får det aksepteres.

Kjøpte denne: https://www.komplett.no/product/11052/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer-premium/komplett-silent-gamer-premium#productinfo

Oppgraderte noen ting der, men det burde vel være et godt kjøp ?
Er allergisk mot unødvendig mye pc-støy, men samtidig også allergisk mot treghet :slight_smile:
Så håper dette blir et godt kjøp og at den kan holde en del år fremover uansett…

1 Like

Gøy å se sykkelvm en rusletur fra heimen i dag

5 Likes

Ja dere har jo definitivt været med dere også! Ser ut som en herlig stemning ! Ikke helt samme kosen å sitte å se på TV i nord med regn utenfor vinduene :frowning:

Ja nå har jo varselet blitt hakket dårligere men bare det å klokke inn en tilnærmet sommerdag i september er jo mer flaks enn man kunne våge å håpe på. Blir pene tv-bilder ut av det. :stuck_out_tongue:

Høsten er her


Winter is coming !

8 Likes