Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fatter ikke greia med disse “sensurerte” bildene.

6 Likes

Kan omtrent alltid bruke Google bildesøk :slight_smile:

1 Like

Stemmer med min tradingerfaring tildels :sweat_smile::thinking:

2 Likes

http://milblueprint.com/step2.html?direction=gfc&campaign=21&btag=35054_359931_|afp0:TO_NO_Redirect_Desktop_MillionaireBluePrint|afp2:59a110fadaadbb043482ded5

ohh my god, take my money!!! D’oh! :smile:

1 Like

Ikke for å gni det inn men… ! Har Reno norden vært over 200 kr!!?

2 Likes

Hvordan laster man opp bilder.?

Det enkleste er å bare kopiere bilde, og lime det inn. :slight_smile:

1 Like

Bah, endevendt hele huset på leit etter attesten mine. Blitt borte i løpet av flyttingen virker det som :roll_eyes: Får satse på at potensiell ny arbeidsgiver ikke er så opptatt av akkurat det…

1 Like

Digitalisering er ikke dumt :wink: Litt sent nå da… Du får sikkert tak i de hos tidligere arb.givere, men mye styr da. Lykke til!

1 Like

Her er aksjemarkedet veldig demokratisk og skiller ikke på om du kjøpte på 200 kroner eller 50øre, tapet er uansett 100%

3 Likes

Er også en egen knapp for det over svar-boksen :slight_smile: Ikonet er av en pil som peker oppover.

Trenger ingen attester men du må nok ha refferanser.

Helt korrekt!

Gir en jo noe å tenke på også, når man innvesterer i høyrisiko prosjekter. Jeg mener, noen ganger er det lurt å sitte med tap til man vinner igjen (meg i Funcom) andre ganger bør man kanskje ta tapet og gå videre (meg i Biotec). Det som er vanskelig er å vite NÅR nok er nok?

2 Likes

Hvor stor sjansen er for konkurs er for konkurs, eller en konkurs-lignende utvanning er avgjørende.

1 Like

OK, men hva tenker du da hvis jeg sier APCL? Gjør meg ingenting å ta tapet nå men slik jeg ser det kan Gambia likegodt snu i saken som at APCL må gå til rettsak og kjøre en emisjon for å finansiere denne. Blir liksom en coin-toss?

1 Like

APCL er vel mye bedre enn lotto, 50/50 om du vinner eller taper nå vel? Og du er jo forberedt på det. Håper du vinner stort da, det hadde du fortjent! 25-30 kr pr aksje f.eks :smiley::+1:

2 Likes

Takk for det :slight_smile: Har levd i håpet lenge og begynner å bli litt lei. Tåler tapet, det er en del av gamet, men bare sitter og vurderer om jeg skal øke i RealFiction heller, som jeg har mer tro på. Vi får se :slight_smile:

1 Like

L O L

image

1 Like

2 Likes