Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Folk som ikke har råd er jo alltid misunnelige :-S

2 Likes

Er det eneste du har i motsvar? :wink: Er ikke snakk om penger her, er mer snakk om hvor mye man legger i hardware når man kjøper en enhet og ikke selve merkevaren :wink:

1 Like

eller så er man mer interessert i hva man får for pengene og ikke betale for branding :slight_smile:
Du sa jo det selv ang Moods of Norway i chatten, “dårlig kvalitet for prisen”

2 Likes

Er jo sw som betyr noe og bluebourne viste jo at apple vet hva de driver med

Ikke iforhold til prisen, generelt lav kvalitet. Selv de billige dressmann seriene holder høyere kvalitet

All software som ikke er åpen kildekode får ikke min respekt ihvertfall.!

1 Like

Blir litt som å si at alle mennesker som ikke deler tankene sine er dumme. Åpen/lukket kildekode har både fordeler og ulemper. Hver til sitt formål.

4 Likes

Hva har dette med hva mennesker deler og ikke deler å si? Vi snakker om iPhone og hvor opphypet den er :stuck_out_tongue:

1 Like

Du snakker om at du ikke liker lukket kildekode og jeg kommer med et eksempel på hvor teit det er . Iphone er et premiumprodukt. Ikke alle har råd. Og det er helt greit spør du meg.

Tynne motargumenter du kommer med her.

(…premiumprodukt… teit… ikke råd…) :stuck_out_tongue: #LOL

1 Like
2 Likes

Det er jo et premiumprodukt og med innføringen av X har de jo dyttet premium prisen sålangt at man endelig kan ha en telefon ikke alle andre har råd til :wink:

Å snakke til Apple FanBoys er som å snakke til en vegg. De lever i sin egen premium boble :wink:

Iphone er et premiumprodukt. Ikke alle har råd. Og det er helt greit spør du meg.

Idioti spør du meg :sunglasses:

Ingen spurte. Om de foretrekker Apple må da det være lov. Hva man foretrekker er jo ekstremt subjektivt. Selv er jeg så vant meg brukergrensesnittet til Apple at jeg ikke gidder å bytte produsent.

1 Like

Flaks ingen spør deg :wink:

blir dog litt som Audi skoda, samme bil, samme produsent. Noen foretrekker den dyre.

1 Like

…og jeg tar agnet hver gang. Sorry. Enough said :smiley: :smiley: :smiley:

2 Likes

Prisforskjellen på s8 og iphone 7 er vel 500,-.

Samsung galaxy note 8 koster 9 990,-.

Hvis du føler deg rik av å ha iPhone, så unner jeg deg den gleden :slight_smile:

Hilsen en som har prøvd både iPhone og Android, som ser fordeler og ulemper med begge plattformer, men som synes det er tullete å si at iPhone er mer “premium” enn toppmodellene til Samsung, Sony osv.
Fordi det er de aldeles ikke! Hvis det er noe iPhone er, så er det “mainstream”. :slight_smile:

1 Like

Brukte orignalt android, Iphone 6 var første iphone jeg fikk meg, har en 7 plus nå. Mistenker det blir en X rett over nyåret.

Uheldigvis koster den sånn 12500 for 256gb versionen.

Endte opp på Huawei, bra telefoner til 2-3000 kr. Jeg skjønner ikke greia med telefon til 10.000kr. Dama har en Nexus 5x med 32gb lagring, kostet såvidt over 2200kr, det var et skikkelig varp. Kommer jo samme hva til å måtte bytte telefon etter et par år når batteriet blir ræva og man har mistet den nok ganger i bakken. :stuck_out_tongue:

3 Likes