Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Rett opp til 40 og MH.

2 Likes

lite spørsmål her. nokon som veit kor mykje det er i renter på nordnet dersom e ikkje ventar til oppgjersdagen med å kjøpe nye aksjar?

Skatt vest med skattekrav på 18mnok på moods, i forbindelse med gåver og rabatterte klær til ansatte, det blir skatteunndragelse og sannsynligvis er heltene i fra moods of norway i fare for og bli dømde personlig, antar dette kan få ett personlig tragisk utfall

Bare noen få kroner. Jeg ble vel trukket 7 kr sist, når jeg ikke ventet med noe over 40.000 kr.

Får man fradrag på aksjetap som blir realisert i zerokontoen til Nordnet?

På samme tidspunkt som du ville skattet på gevinst

Nei. Det gjør man ikke

Ja, når du casher ut av kontoen.

Så lenge pengene står på kontoen utløser du verken gevinstskatt eller fradrag på tap.

Ok, men holder Nordnet da orden på kjøp og salg gjort for hver enkelt aksje på kontoen eller er det bare en felles utregning på alle aksje salg og deretter skatt eller fradrag på dette regnskapet? @Nocturne

Over skyene er alle aksjer blå.

Ikke hverdagskost.

image

6 Likes

Det er jeg usikker på, men slik jeg har forstått det regnes skatten av første krone i motsetning til Aksjesparekonto hvor skatten regnes fra gevinst.

Vil tro Nordnet har grei koll på handlene dine, du kan sjekke dette ved å gå på historikk (husker ikke nøyaktig hvilken fane det er men det er inne på “min konto”).

#Senzagen i 52. IPO 19,40. Handlet fra 34 på åpning i går.

1 Like

Heftig stigning

Synes det blir helt brukbare tvbilder ut av vm

6 Likes

Det var en drøy påstand, har du testet?

Sier du at audi og skoda ikke er eid vw? Eller at de bruker samme teknologi i bilene sine?

Nei, det er vel ingen som mener at ikke begge er eid av vw.

Ja, de bruker mye samme teknologi også, det samme gjelder VW, selv om Audi har noe for seg selv.

Men blir det samme bil for det?

Ta deg noen prøveturer :blue_car: :police_car: :red_car: :wink:

Hvorfor diskutere med en notorisk kverulant? :sweat_smile:
Det burde jeg si til meg også, hvorfor svippe innom HO når det nesten bare er mentalpasienter der? :joy:

4 Likes

Potato…tomato…

2 Likes

http://www.anongroup.org/harvard-study-iphones/