Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Litt av hvert stakkars Tine skal få kritikk for. Like dumt som ulvedebatten på kartongene.
Er vel heller ikke Tine sitt ansvar å stå for hva folk i skolealder får av undervisning, men så lenge det fremdeles drives med religionslære kan de like greit trykke at kornsirkler er uforklarlig.

1 Like

Venter bare på at ufo-fansen rykker ut i media for å si at de føler seg krenket av at “på uforklarling vis” fjernes.

Det er utrolig hva folk klarer å irritere seg over :sweat_smile:

Helt enig! Jeg blir faktisk både ganske så krenket og irritert over sånne folk!!! :joy::joy::joy:

:joy:

De der ulvehylekorene er faktisk noe av det mest genuint morsomme i hele 2017

1 Like

Blir jo like bra som når Tussa Kraft dro på tur til island

Bedre nå? :smile:

hihi, vakkert :wink:

1 Like

Etter anbefaling her inne for ca ett år siden, så kjøpte jeg The Big Short for ca 6 mnd siden.
Nå blir det kveldens underholdning :grin::+1::+1:

5 Likes

I dag kommer kredittstrateg i SEB, Thomas Eitzen på besøk til HegnarTV kl. 15:30.
Vet ikke om mange her er eksponert den veien, så poster det like greit i småprat. =]

1 Like

Interessant film! USA slutter aldri å overraske, skremmende å se hvor dypt forankret i hele landet korrupsjon, unnfallenhet og dobbeltmoral gjennomsyrer makten der borte!

5 Likes

Morgenlevering.no kjøper restene i konkursboet etter Brødboksen

Og burde alvorlig vurdere å bytte navn til MORGENBRØD !

9 Likes

Det er likere i Norge enn du tror

2 Likes

Burde inkludert Norge der ja, vet dessverre for mye om det…

1 Like

Noen som leker seg i polarcus da ?
Må da være det største søppelsekskapet som er på ose, jevnlig emisjoner og restrukturering,

Takk for jubileumsbadge @pdx

This badge is granted when you’ve been a member for a year with at least one post in that year. Thank you for sticking around and contributing to our community. We couldn’t do it without you.
Men jeg har vel litt flere enn en post på det året?
Kanskje bare ett med innhold med mening :joy::joy:

2 Likes

:wink: minst ett :smile:

2 Likes

Noen andre her som har trøbbel med betaling på ebay? Får feilmelding mtp PayPal, har brukt PayPal siden 2010 uten problem, siste handler på Ebay var 30 og 31/12-17, da var det ikke problem.
Får melding om verifisering av PayPal, det har jeg gjort, men like forbanna kødder sjiten.
Tips mottas med stor takknemlighet :slight_smile: