Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er jo nesten rart at ikke fallet kom tidligere?

De fikk aksjer for 10 øre stykket i oktober og kursen har holdt seg på 0,3-0,5 hele veien?

87 mill aksjer omsatt til nå, bare 920 millioner til to go? ^^ om emisjonsaksjene skal ut, de har jo fremdeles 20-40% fortjeneste avhengig av kurs de får i dag. Ser dog ut som at det er i trangt i døren.-

Igjen et tilfelle der man kan mistenke en pump som går over til en dump når aksjene kommer på konto.

1 Like

Veldig rart. Det rareste var rallyet rundt 20-22 januar. Folk visste jo da at disse 10-øres aksjene skulle komme?

Men nå kan man jo vurdere å kjøpe til emisjonskurs eller kanskje til og med lavere?

Morsom artikkel.
Spekulerer i hva investorne har tjent om de solgte til åpningskurs på 0,315 når ikke en eneste aksje ble omsatt over 0,15 idag :crazy_face:
Edit: Rettelse, ser noen gikk på 0,157

3 Likes

Evilfreud nevnte denne:

– Jeg har selv null aksjer nå, og har ingen tanker om å kjøpe noe nå. [Tom Hauglund i Nordnet]

Nå har vel Tom ca 100% trackrecord i elendige trades? Den ene Shareville-kontoen hans slettet de vel? Dette er det største kjøpssignalet jeg har sett på lenge. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Haha Tom er meg ei skrøne :slight_smile: koselig kar da

Klarere Bull signal kan man ikke få:

Er det noen gang man skal mane folk til å holde seg i ro, så er det nå. Men jeg ønsker ikke å gå så langt at jeg maler fanden på veggen, sier investeringsøkonom Tom Hauglund i Nordnet.

– Jeg har selv null aksjer nå, og har ingen tanker om å kjøpe noe nå. Dette kan fort være starten på en korreksjon, så man skal være forsiktig med å vekte seg opp i aksjemarkedet, fortsetter Hauglund.

3 Likes

BTCUSD nede i 7100$, så 63% nedgang fra toppen på 19000$. Hvis vi skal like langt ned som sist, så skal vi ned de siste 22 prosentpoengene og ned til rundt 3000$.

2 Likes

Ingenting er som å komme hjem etter en 15t arbeidsdag, for så å legge merke til at papirtapet har økt med en god månedslønn :laughing:

1 Like

Nordnet er nede, passer bra.

Sbanken er treg som sirup…

Netfonds har issues :stuck_out_tongue:

image

2 Likes

Her er forklaringen på problemene

Overrasket over at handelen ikke er stoppet om data forsvinner.

1 Like

Spåkåner og spåmenn sier at korreksjonen vil være på rundt 5 %… Betyr dette at vi kan slappe litt av i morgen, eller på torsdag? :slight_smile:

image

Går fort i svingene her :laughing:

Tja, teknisk sett er det jo før jul da… :laughing:

Venter på at NANO og PCIB skal ta av, da kan det være passende å få med seg denne raketten i kveld.

http://www.spacex.com/webcast

FALCON HEAVY TEST FLIGHT

The first test flight of Falcon Heavy is targeted for Tuesday, Feb. 6th at 1:30 PM ET from Launch Complex 39A at Kennedy Space Center in Florida. When Falcon Heavy lifts off, it will be the most powerful operational rocket in the world by a factor of two.

With the ability to lift into orbit nearly 64 metric tons (141,000 lb)—a mass greater than a 737 jetliner loaded with passengers, crew, luggage and fuel–Falcon Heavy can lift more than twice the payload of the next closest operational vehicle, the Delta IV Heavy, at one-third the cost.

Falcon Heavy draws upon the proven heritage and reliability of Falcon 9. Its first stage is composed of three Falcon 9 nine-engine cores whose 27 Merlin engines together generate more than 5 million pounds of thrust at liftoff, equal to approximately eighteen 747 aircraft. Only the Saturn V moon rocket, last flown in 1973, delivered more payload to orbit. Falcon Heavy was designed from the outset to carry humans into space and restores the possibility of flying missions with crew to the Moon or Mars.

You can watch the test flight live below and find out more about the launch in our press kit.
http://www.spacex.com/sites/spacex/files/falconheavypresskit_v1.pdf

Vises også på NRK2 fra 19:00

1 Like