Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Snakk om blast from the past, det greiene her hadde jeg helt glemt:

1 Like

Bryr meg ikke om sjelløse kjøpelag som city og chelsea :sweat_smile:

Overhørt på HO:
Aksjespesialisten i går kl 13:00:

“Tekinvestor ble laget av en arrogant nissefar som jeg personlig tror sitter selv tunglastet i Nordic Nanovector og ikke tåler å bli motsagt, han sitter nok med et gedigent, urealisert tap og stenger ut alle som ikke er konform. Ikke noe særlig å skryte over…”

Goody svarer:

"Ikke alt/meget jeg er enig med dig i AS - men den der er jeg helt enig med dig i.
Hvis man blot antyder at man stiller sig lodt kritisk til NANO og ledelsen i NANO på Tekinvestor, så bliver folk kicket ud straight away. Så ja, ham der har TI har nok et kæmpe tab i NANO. "

@pdx er avslørt. Hehe!

2 Likes

SHIT THEY KNOW! @pdx is COSTA!

1 Like

HAHAHAHAHAHAHAH

Tok kaka right there.

2 Likes

Ja jeg må vel bare innrømme at jeg er en arrogant nissefar :blush: Ikke det verste jeg har blitt kalt på HO :smiley:

For de som ikke vet det da, så er denne noe schizofrene brukeren på HO en kar som kontinuerlig lager nye brukerkontoer overalt og bare spyr galle om NANO. Han er bannlyst fra TekInvestor ikke fordi jeg har et stort urealisert tap i NANO (en av få aksjer jeg ikke har tapt penger i forøvrig, fordi jeg aldri har hatt aksjer i NANO) men fordi han er en dust som troller.

15 Likes

Hmmmm, lurer på hvorfor jeg aldri er på HO? Det var jo det forumet jeg fant først…
For noen idioter.
Fatter ikke hvorfo de seriøse orker å være der.

6 Likes

Husk, den største idioten er ikke født enda! :joy:

2 Likes

Litt off-topic, så tar det her

Det kommer an på om han shortet crypta på veien ned :stuck_out_tongue:

1 Like

Når jeg leser avisen og når Nato i overskriften blir til Natto i mitt hode, er det da på tide å selge?:joy:

1 Like

Noen som vet om noen gode svenske aksjeforum? Hadde vært fint å kunne sanke litt info og linkz om svenske aksjer.

Avanza er litt bobbob men greit nok å se innom.

Sjekka litt, men veldig middels, samt slapp layout

Forumet er vel det minst brukervennlige jeg har vært borti. Inkludert whatever forum fra starten av 2000-tallet. :stuck_out_tongue:

1 Like

Btfd som en ekte autist, nice!

Frokost og kaffe, feirer med en sjokolademuffins at det er siste dagen av oppussingen av badet! Yippi! :grin::+1: :heart_eyes:

6 Likes

Burde du ikke feire med en dusj? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det er sterkt bakt inn i dagens planer ja, nå er det straks klart for det :sweat_smile::+1:

1 Like

Du er jo nordlending, vi dusjer jo ikke på vinterhalvåret. Altfor kaldt og fåtallet av oss har jo innlagt varmtvann. :muscle:

1 Like