Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Blir 100% gebyr!

3 Likes

fin artikkel om et viktig tema å få ytterlige nyhetsdekning på (gammel artikkel):


et par smakebiter:
Det er 10.000 meter i VM på skøyter. Kramer er i ferd med å ta nok et gull. Vi setter over til NRK-kommentator Olav Traaen: «Jeg har jo opplevd innimellom at Sven Kramer har lekt med sine konkurrenter, invitert dem til duell: «Haha! Nå kom du rett i rumpa på meg!» Traaen er i støtet. «Så parkerer jeg deg etter et par tre heftige runder!»

Terje Dalby hadde ikke tid til å tenke seg om den gangen han så på den kvinnelige dommeren med hestehale. «Puh, så varmt det er, nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin».

3 Likes

Høres ut som kundene egentlig burde spilt floskel-bingo i stedet for å investere gjennom Nordic Securities:

Når kundene ble frustrerte over store tap, sa meglerne ofte ting som: «du har vært spesielt uheldig», «vi må være med på rekylen som snart kommer», «nå skal vi gjøre ting annerledes» og «nå skal vi bygge sten på sten».

Ref: https://e24.no/lov-og-rett/oekokrim/dette-er-bakteppet-for-nordic-securities-siktelsen/24265008

2 Likes

Utrolig morsom reportasje! Og kongen selv, Arne Scheie er med selvsagt!
Hva var en tippekamp på lørdagene før uten Scheie som kommentator, mamma kokte lørdagsgrøt og pappa krøllet tippekupongene i sinne? :joy:
Da jeg oppdaget Liverpool forresten, liggende på gulvet og se de med de røde draktene som spilte så godt! Dalglish, Rush og gutta, og spagettilegs Grobbelaar i mål :heart_eyes:

3 Likes

Litt morsomt, var å prata med Stavanger Asset management for en liten stund siden. Flere av folkene dems kom fra Nordic. Og de brukte Saxo. Tror jeg styrer lett unna.

Jepp, så får man heller la dem bygge seg opp et godt rykte på andre før man evt bruker dem. :wink:

De driver bare med edf og cdt er , somsagt styrer langt unna.

1 Like

Var i Zermatt og så Matterhorn for et par år siden, glad vi aldri funderte på å prøve oss på Matternhorn etter å ha sett denne videoen, spes fra 4-5 minutter og ut er den helt crazy!

… Tok taubanen til “Kleine Matterhorn” på 3850, og det er rimelig drøyt! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ikke faen!

Forbanna gærninger, takke seg til å fly paraglider :hugs:

1 Like

SBX, blir som Hugo, garantert en emisjon i året

1 Like

Utrolig kult! Har vært en del i området rundt Matterhorn, Cervinia og Zermatt. Skikkelig fint der. Kleine Matterhorn er en opplevelse, er vel ett av de høyeste punktene man kan være på med ski på beina i Europa (hvis du ikke er gal…)

-t

2 Likes

Har du tips om fine områder for lett terrengsykling, ikke ekstremsport!!!:blush:
Tenker mer på stier.

Dessverre ikke, jeg har kun vært der på vinteren… :frowning: Vil tro de områdene der er morsomme hele året uansett…

1 Like
3 Likes

Vi må jo takke både svenskene og en cognacfull danske for at det norske oljeeventyret er så stort som det er i dag! :slight_smile::+1:

2 Likes

Dette må være en av de styggeste bilene jeg har sett. Den rumpa ser jo ut som den er blitt klattet på av en 3-åring! Hva er det de har gjort med vinduene bak?!
image

6 Likes

8 Likes

Hadde jeg kommet i den jeg postet, så hadde dama sagt at det var henne eller bilen. Hvis jeg hadde kommet i den du postet, så hadde hun bare gått. :stuck_out_tongue:

7 Likes

Den bilen der er altså helt episk @hakon. Jeg bare fatter ikke at den har klart å gå helt til produksjon. Må jo være en aprilsnar gone wrong.

2 Likes