Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Tipper han er i Dublin🤑

1 Like

In Dublins fair city, where the girls are so pretty… :guitar: :saxophone: :musical_keyboard: :drum:
Lykke til @steart78 ! Poker er moro :spades: :hearts: :diamonds: :clubs:

2 Likes

Snakket med en bekjent i dag… han sitter med titalls millioner kr fordelt innenfor skagen-fondene… han fortelte meg i dag at han fikk et råd av sin personlige forvalter om å ta ut pengene å sette dem på vent en stund… #korreksjon #ulvulv

Spennende tider

2 Likes

Ja, får håpe alle ikke følger det rådet. Da får vi krakk da. #Harde-tredveåra #Dobbelulvulv

1 Like

Det kan jo ta år før noe skjer, men tenkte det var spennende info å dele likevell :slight_smile: #antiulv

2 Likes

Dere må sjekke profilen til han kompisen min her. Fra bygda mi. Er jo helt rå. Lager motorsykler, bonde og full av tatoveringer :smiley::sunglasses:

@Hakon

2 Likes

Er du fortsatt med?

Nope. Røyk for et par timer siden. Ingen penger, men en god erfaring rikere. Jeg er nok mere en sprinter enn en maraton løper, som denne øvelsen er. Sykt slitsomt :sweat_smile:

2 Likes

Rakk akkurat ikke å se deg på tv da! :grin:

1 Like

Påsketur, rett utenfor døra

7 Likes

Hærlig, vaffel på bålpanna på selveste vaffel’n sin dag :+1:

2 Likes

Noen som vet hvor man kan finne oversikt over nordiske selskaper som betaler Q utbytte?

De fleste meglerhusene sender ut oversikt over alle selskap på Oslobørs og dato for utbytte samt utbytte en gang i året.

http://utbytteinfo.com

Noen selskaper betaler ikke utbytte lengre type Seadrill

Så til de grader tøft, gjennomført og utenfor A4 boksen. :clap::muscle:
Ikke mye som er mer fascinerende og inspirerende enn mennesker som lever ut sine lidenskaper til det fulle. Tøft!

1 Like

Re Vistin Farma:

Er det sånn at Spetalen tar for seg et og et medisinselskap i norge og legger de ned for å drive med helt offtopic virksomheter, til det ikke finnes noen helsesektor igjen på børsen?

2 Likes

Her er ihvertfall en oversikt over Norske selskaper:
http://utbytteinfo.com

1 Like

Har fått meg konto på TradingView :slight_smile:

Noen andre som bruker den siten?

For lik body

2 Likes

Noen som har hørt om Ormeus? En slags krypto. @Nocturne ?

5 Likes