Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

God påske tekinvestors!!

12 Likes

Så ut som en flott plass! :sun_with_face: :sunny:
God påske til alle! :baby_chick: :baby_chick: :hatched_chick:

3 Likes

Glad påsk! :hatched_chick::hatching_chick:

5 Likes

God Påske alle Tekinvestorer​:hatching_chick::baby_chick:

7 Likes

Akkurat lest ferdig Dan Brown sin siste bok - origin
Anbefales

1 Like

Noen som vet om et skikkelig middel for tette rør på badet? Som er mulig å kjøpe. :sweat:

2 Likes

Bakepulver, eddik og kokende vann

Edit: la bakepulver og eddik virke litt før du heller på kokende vann

Takk! Skal prøves :grinning:

Fant noe liggende så skal teste.

Kan se ut som det hjalp litt, men vannet renner ikke godt ned. Hadde sikkert for lite bakepulver og eddik liggende. Prøve å handle inn litt mudin i morgen. Gammelt bad som forhåpentligvis renoveres til sommeren håper jeg. :innocent:

Sluk eller servant?
Om sluk, kjør nedi hele literen, ta 0.5 om servant.
La det virke minimum 30 min, gjerne 1-2 timer, kjør på med 2-3 bøtter med kokende vann etterpå

1 Like

Det er sluk. Kjøpe inn noe i morgen. Takk for tips :slightly_smiling_face:

2 Likes

Evt så kan du demontere og gjøre reint for hånd. Jeg har valgt det ett par ganger

Edit: på denne skulle jeg bare bytte dosete, men endte opp med å demontere

Ikke å anbefale å plukke ned regelmessig, større sjanse for lekkasje da pakning/gummi blir morken over tid, så blir gjerne ikke helt tett når du tar den på igjen :slight_smile: Om du er uheldig da, selvfølgelig.
Anbefaler i hvertfall å bytte stusser i ny og ne om det er noe du gjør en gang i året

3 Likes

Måkke eta så mye bulemat :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t2: Hehe

Var litt upresis. Har bad og vaskerom sammen. Det er sluk som tar imot fra servant og vaskemaskin.

Skaff deg stakefjær også, kan være en svær klump med fett og dritt som har sammla seg, om det ikke funker med mudin eller plumbo så kan det være greit å stake litt.

Stakefjør til høytrykkspyler :heart:

1 Like

Takk for tips. Skal ikke se bort ifra at jeg trenger en stakefjær. :+1: