Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Batteriet på Mac’en fra 2012 min har vært dårlig i flere år, så i dag brukte jeg iHospital.no for å få det byttet. Budbil kom og hentet maskinen, 3 timer senere kom bilen tilbake med den med nytt batteri. I tillegg har de renset den for støv, så jeg hører nesten ikke viften mer! Nesten som å få ny maskin :slight_smile: Ble også billigere enn å bytte hos Apple. #godservice #anbefales

8 Likes

Jeg tok en annen variant: sølte klissete drink over hele tastaturet på topplappen i Spania- leverte inn i Spania-ny harddisk =ny pc og renset innvendig :rofl::+1:
Leverte forøvrig på Elkjøp når jeg kom hjem, for bug check og oppdateringer på programmer, antivirus etc-kostet 0,0,- kr :smiley::+1:
(Gratis på Elkjøp pga god kunde-IKKE gratis i Spania. Rens og harddisk =120 euro, sølt drink ca 2 euro (?) ) :rofl:

3 Likes

Finnes litt informasjon om CAN SLIM her, har også postet litt om det i strategi tråden.

Dan Zanger er også en anhenger til William O’Neil, slik som Minervini. Deres måter å handle på er lik.

Dan holder også litt rekorder da han tok ett 10.000 konto til 18 millioner på ~2 år.

https://www.quora.com/How-did-Dan-Zanger-make-42-million-in-just-two-years

Takker for svar; Det er jo helt ufattelig return og har stor respekt for tankegangen Minervini har med risk. I fare for å slikke for mye ræv her inne så skal jeg se over din thread bedre, men vil avslutte med at for andre nybegynnere så er dette en al right introduksjon på CAN SLIM.

2 Likes

Noen som har sett noe på River iGaming? Ser det er litt snakk rundt omkring, blant annet i dagens Finansavisen og i nyhetsbrevet til Richard Paulsen. Og den suser opp hver eneste dag nå. Notert på Merkur.

Suser opp ja, men hvor mye volum? :wink:
Tenk deg om litt ekstra enn hva du ellers ville ha gjort på Mercur market.

Sjakktrekk om samme person kjøpte på dag 1 og pumpet kursen opp 50% med 3000 aksjer

1 Like

Kan ikke stole på Poltiet!!

4 Likes

Du snakker om Karmøy her, ikke fastlandet! :rofl::rofl:

1 Like

Lurer litt på ein ting:

Verdens oljeforbruk er fortsatt på veg opp. Men vi skal redusere utslipp. Korleis får ein det reknestykket til å gå opp?

Klimakvoter, CO2 avgift, NOx-avgift, biodrivstoff…

Eller avlat, som det het før i tiden.

“Når avgiftskronene i klimakassen klinger, CO2 ut av regnskapet springer”

3 Likes

hahahaha

2 Likes

Du overbeviste meg nettopp til å kjøpe stick of truth(?) :joy:

1 Like

Mens jeg grinda i vei Diablo 2, så spillte dama Stick of … og dialogen/storyen der var rett og slett skikkelig underholdende. :slight_smile:

Avicii er død,kun 28 år gammel,han slet med en del fysiske problemer og hadde operert vekk blindtarm og galleblæren,det tenkes at dødsfallet skjedde mest sannsynlig av livsstilen med ofte drikking og festing etter spillejobbene i sammenhengende årekker.

HAhahahaha

2 Likes

Kanskje man skal gjøre som de i Amerika i følge samen i Svidd Neger:
" i Amerika, der er det fint kan du tro, de spiser karbonader med ost, drikker Kokakkola til hvert måltid, og etterpå går de til psykologen!"

Edit:

Den er hilarious, anbefales kun for folk med humor, som ikke blir krenket eller er PK :rofl: :+1:

1 Like

Noen som har tips om steder å bo utenfor roma, helst i sørøst (retning monte cassino) type vertshus med restaurant?

In other news:

og en skikkelig dolk i ryggen til Dovre, på vei ut døra :joy:

Den nyheten om at han stikker over til Krypto fikk meg automatisk til å sjekke ut brukt pris på rigger på finn. merker det blir en liten handlerunde når pengene fra Funcom er på konto.

At det er noe i gjerdet hva angår krypto er temmelig sikkert når Myrseth gjør som han gjør nå.
Hva ser du som fordelen med å starte mining kontra dirkete investering?
Begge er i varierende grad avhengig av stigende kurser for å gi god avkastning.