Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Kan anbefale robotklipper. Ellers er det helligdagsfred også i dag, så plenklipperen skal hvile, om den er bensindrevet og er støyende. Bor en alene på landsbygda er det kanskje ikke så mange som bryr seg…

Men robotklipper er verdt hver eneste krone, er en nytelse å se den surre rundt på plenen mens jeg holder på med andre ting.

3 Likes

Honda 476 hy heter vel den jeg har.
Bruker Aspen 4takts miljøbensin da.
Helligdager er vi ikke så nøye på der hvor jeg bor.

Sikler på en Husqvarna automower da disse har GPS og dermed lærer hagen og kjenne og skal ikke kjøre over samme sted to ganger iløpet av en klipp slik de enklere gjør som bare kjører på kryss og tværs.

Hater denne avgrensnings ledningen da men de graver den ned.
Har hatt problemer med lokal forhandler av Husqvarna da det ikke virker som om de vil ha flere kunder og ikke har svar på noen mail på ett år.

Har kontaktet Husqvarna sentralt.

Beklager flere edit men ble masse skrivefeil og det liker jeg ikke.

2 Likes

Kkøpte robotklipper i år. Så langt mitt beste kjøp. Plenen blir bra og mosen vil forsvinne :slight_smile:

2 Likes

Nabokona…
Såpass.
:two_hearts:

Nabokona her er revisor så blir ikke noe “nummer” der.

2 Likes

Jeg kjøpte Robomow i fjor, hørte rykter om at de gikk konkurs, aner ikke.
Kantledningen er ikke noe problem, den blir sgs usynlig etter kort tid, ihvertfall innen en måned. Eneste en må være påpasselig med er hvis en lufter plenen med vertikalskjærer. Snakker på vegne av en venn :joy:

Om klipperen surrer og går på kryss og tvers, hva er problemet? For min del, som er en kjiping, så betyr pris mer. God kvalitet til god pris. Kjøpte på tilbud til 7000, visstnok ordinær pris på 12000.

4 Likes

Den til Husqvarna som jeg har kikket på kostet nesten 28.
Det er nok andre som også fungerer bra men jeg har masse skråninger og det er ikke alle som takler så bratte skråninger som jeg har.

1 Like

Jeg gravde ned ledningen rundt tomta ( eller der hvor du vil den skal klippe). Går som en drøm

1 Like

Re: Biff,
Siden du ikke liker skrivefeil, så gjør jeg deg oppmerksom på at selskapet heter Husqvarna. Norske Kitron lager forøvrig kontrollenheten til disse robotklipperne.

3 Likes

Kunne bruke gressklipperen altså! :joy:

1 Like

Støre var faktisk flink som helseminister.

1 Like

Yeah right. Som Høie etter han så nektet han den lovpålagte utredningen som må gjøres når milliardbeløp skal investeres i helsesektoren, i dette tilfellet sykehusstrukturen i Vest-Finnmark, som er totalt bak fram, det ser alle med et fornuftig blikk som ser totalbildet.

2 Likes

I mine øyne er AP et systemparti.
Systemet er viktigere enn pasienten.

Jeg har flere ganger vært i kontakt med HOD og etter at Høie overtok så svarer de faktisk på hennvendelser.
To ganger har HOD ringt til kommunen jeg bor i og ordnet opp i lovbrudd fra kommunens side.

Så har vi pakkeforløp innen kreftbehandling,kortere helsekø osv.

Nå skal det sies at jeg tror ikke det spiller noen rolle hvor mye penger vi putter i helsevesenet da det virker som et sort hull der pengene bare forsvinner.

Det må en systemendring til og selv har jeg veldig tro på de private.

Jeg har selv brukt Volvat mye da jeg ikke lenger har tillit til lokalsykeshus etter en rekke hendelser.
Det er en helt annen effektivitet der.

2 Likes

Hva var det han gjorde som du synes var bra? (Jeg har ikke fulgt med på hva han har gjort tidligere)

Var ikke engang klar over at de hadde et så utbredt moralpoilti i Sverige.
Er vel tendenser til det i Norge også.

Alle oss NANO aksjonærer skal få tilsendt denne klokka fra IR har jeg hørt.

https://www.ibeat.com

:grin:

I wish :cowboy_hat_face:

1 Like

Når jeg ser på temperaturen vi har i vente, opp flere grader ift i dag, så blir det skummelt ja! Forsøke å begynne tidlig på jobb og slutte enda tidligere…

2 Likes

Har du kjøp deg en eldre båt som bunnstoff må fjærnes helt på? Og du tenker, dette er en poff og et smell, dette fikser jeg selv… ikke begynn (ukens tips) vær på jobben og sett det bort til glassblåsing. Hadde jeg gjordt det kunne jeg kjøpt hele funcom med det jeg satt igjen med :crazy_face:

3 Likes

Begynt å annonsere på db.no, @pdx?
AA11E1A4-B138-4360-93D6-003839405CBA

Forøvrig sporty av deg å stille opp på annonsen @Hakon

8 Likes