Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Du vet at arbeidsdagen blir lang når dette er utsikten fra jobben

5 Likes

18.100,- X antall journalister (som ikke er akkurat få) = Enda høyere lisens?

1700 stk ble tatt ut i streik, mener det er alle i NRK.
Tall fra 2014 sier at 1.91 mill er registret med lisens, runder opp til 2 mill. Det blir en økning på 15.4kr per lisens.

1 Like

18100 i lønnsøkning? Er det bra? :wink:

Skal bedrive litt spredning av middelet under.
Vurderer en tur bort på shareville og spraye litt der også.

Jeg sparer disse i grusgangen

Varmt i dag

5 Likes

Husk å spraye med ufortynnet der! :joy::point_up:

2 Likes

For all del, ha på deg maske! :male_detective:

1 Like

Maske på shareville eller når jeg sprayer?

Bruker ikke maske når jeg sprayer.
Prøver og ikke få det på meg.
Bruker handsker.
:skull_and_crossbones:

1 Like

Få deg propranbrenner, så tar du alt av røtter og drtt også!

Hageslaving her også.

3 Likes

Vet du hva glysofat er? Gikk program på NRK om det. Meget skremmende dokumentasjon om hva det medførte av lidelser rundt om i verden, både på folk og fe. Det er et meget kreftfremkallende stoff. Noe skikkelig dritt som storkapitalen får lov å selge. Det var snakk om å forby det, men EU har fredet det i noen år til. Tror det var fire år.

Nok ett drivende godt innlegg :stuck_out_tongue_winking_eye:
Kvelden blir spennende for de som bor i norge men jeg har nok sloknet for min del hvor jeg befinner meg (manila hvor literprisen for bensin ligger rundt 7,5 krone)

Lykke til min gode mann

3 Likes

Har du besoekt Subic Bay?

Anbefales.

Hva gjelder Manilla, saa fikk jeg et negativt inntrykk da jeg var der, veldig daarlig luft. Smogen laa som et lokk over byen fra flyplassen og inn.

Det sagt, har kun ett besoek i Manilla bak meg, men har jobbet med hovedsaklig filippinere og indiere de siste 20 aar. Definitivt mixed erfaring hva gjelder professionalitet, men jeg foretrekker absolutt fillipinere da de er mye mer lik oss nordboere hva gjelder saavidt kurante ting som en fest i ny og ne.

Men, det er ikke alt som smiler som virkelig mener det, jeg snakker naa ikke om kvinnfolk spesielt.

Haaper du har det bra, ta vare paa deg selv!

1 Like

Er klar over at middelet ikke er bra ja @Starfighter
Får se om jeg ikke kjøper en propanbrenner slik @Evilfreud skriver.

Ikke testa det selv men kammerat sverger til det. Mener effekten varer 3år når du gjør det skikkelig.

Det må prøves når Roundup er brukt opp.

Tipper du kan leie en hos Naboen. Sånn at du slipper å kjøpe.

Naboen?
:male_detective:

http://www.naboen.no/

der du leier alt du ikke har selv ;D

Genial plass.

1 Like

Jeg har selv brukt Roundup i mange år, men det er mange år siden. Har ikke fått noen skader eller sykdommer av den som seg vet om. Kanskje jeg har vært heldig! Var bare så skremmende å se den reportasjen i NRK, så det var derfor jeg ville informere deg.

1 Like

propanbrenner funker som bare ja, men en annen ting som faktisk funker er å ta 1 del 35% eddik med 2 deler vann… billigere enn middel, og samme resultat

2 Likes