Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Potensielle seere.

Blir satt ut jeg! Jeg tenker at dette kan ikke fortsette. Nå tenker jeg bare høyt som om jeg var i dine sko. Jeg hadde fjernet nøklene, hvis hun da ikke gidder å høre på deg tror jeg valget måtte bli å forlate henne. Har dere barn???
Jeg ville også snakket med hennes familie og tatt det opp med dem, hvis det er noen som vil lytte og kanskje forstå.
Anmelde til politiet? Hvorfor ikke? Er hun ikke mottakelig for noe annet så kan det være en vei ut av helvete. Om det er sykdommen alkoholisme eller en annen sykdom. Åpenbart at hun ut fra hva du skriver trenger hjelp. På overtid allerede. Men det er jo de som både trenger ekstraomganger og straffekonk for å forstå alvoret.
Nok er nok, kjør på sier jeg.
Kjipe greier…

3 Likes

jeg er overkant tålmodig å prøver oftest å komme til en løsning uten å dra inn for mye på en gang.
tok en prat med henne i kveld, å hun prøvde å ro seg vekk med flere forskjellige forklaringer og unnskyldninger. til slutt sa hun at alt bunnet ned i at hun ønsket skilsmisse, men har holdt det for seg selv i håp om at jeg skulle bli rik først. så vi hadde penger å dele mellom oss.

hun klarer fortsatt å sjokkere meg. 7 år med noe nytt nesten hver uke.

det morsomme i mine øyene er når hun sier at hun ikke respekterer meg, men hun stoler på mine evner til å plukke aksjer og gjøre gevinster. så til å ikke respektere meg, men stoler på meg. så ville hun at jeg skulle forvalte hennes sparepenger å tripple de på 12 måneder. så vi kunne skilles med cash i lomma.

jeg tror jeg skal skrive manus heller å selge det til tv2 å bli styrtrik på såpe drama.

jeg sa bare det i kveld at -ok, da er vi ferdig snakket om denne saken for de neste 12 måneder. da tar vi opp dette igjen neste år. til da skal vi leve som en vanlig familie. eller så nært man kan være normal familie.
jeg viste rett å slett ikke hva jeg skulle svare mer jeg på de absurde idene hennes

2 Likes

Dette er noe av det villeste jeg har lest. Beklager at du må leve med dette @greyboss!

har levd med dette så lenge at jeg føler nesten dette er normalt jeg.

blir sikkert litt sånn som for de som sitter i fengsel i 40 år å endelig slipper fri å aner ikke hva de skal gjøre med all den plassen og friheten :joy:

3 Likes

Sykt!

Har dere barn?

ja vi har en fantastisk liten jente sammen :slight_smile:

2 Likes

det beste jeg ser an for situasjonen fremover er å holde samme fokus som jeg alltid har gjort.
beholde roen, fokusere på jenta mi å sørge for at dagene er stabile og fulle av glede og lærdom.
holde fokuset på tradingen og de langsiktige investeringer. å være tålmodig med kona som har sine ville ideer om hvordan ting burde vært.

så tenker jeg at alt ender godt for alle parter.

jeg er veldig klar over hva en skilsmisse gjør med et barn. men så lenge det ikke skjer med voldsom dramatikk og uenighet skal det nok gå veldig greit.

jeg er selv vokst opp som skilsmisse barn å vet veldig godt hva og hvordan det er.

3 Likes

Det høres ut som det burde bli gjort studier av din tålmodighet. Lykke til. Som skilsmissebarn selv vet jeg at det også kan være helt greit. Alt handler om samspillet mellom mor og far. Det høres dog ut som du kanskje burde ha barnet hos deg når den tid kommer.

2 Likes

jo takk. jeg har fått kommentert det av flere den tålmodighet jeg har. jeg klarer ikke helt å fatte selv at jeg har den.
men har brukt mye tid på å tenke over hva man egentlig gjør her i verden og den type filosofering.
har rett å slett kommet frem til at skal man være lykkelig og vellykket. da må man legge sinne, hat og misunnelse til side.
ja jeg er klar over at jeg ikke oppfant det. men det krever mye å komme frem til det selv. uten å bli fanatisk religiøs.

jeg håper jeg kan få muligheten til å ha ansvaret for barnet mitt. jeg kommer til å sjekke opp hvordan dette systemet virker å hvordan man starter og avslutter en sånn type prosesss uten at det skal påvirke barnet mitt negativt.

4 Likes

Ett tips kan jo være at du bruker den neste tiden på å LOVLIG sanke bevis på oppførselen du har beskrevet her. Det kan bli kjærkomment.

har du gode tips på hvordan man sanker lovlig bevis? så tar jeg i mot med takk:)

Har dessverre aldri vært i den situasjonen. Men alt som sendes til deg som sms eller på messenger er lov å oppbevare. Ellers kan kanskje noen andre noe om regelverket?

Det kan jo hende det finnes håp. Men undersøk det for guds skyld.

Jeg skal sjekke ut hvilke muligheter det er mulig å bruke. Det eneste jeg kan komme på nå er å leie en type privat detektiv. Men ser det litt drøyt.
Har observert at det har vært brukt på mennesker her i området tidligere. Sikkert en ektemann som ikke stolte helt på kona si det og :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Men jeg vet alt som skjer rundt henne. Men er vel ikke godt nok å bare vite. Det må vel kunne dokumenteres også.

Man trenger ikke nødvendigvis “lovlige” bevis. Lyd og kameraopptak kan forsvares med at du er redd for sikkerheten til barnet deres. Eller for at vedkommende skal skade seg selv.

Mye som ikke er lov, som er lov når situasjonen krever det.

Jeg får undersøke litt rundt dette å gjøre en avgjørelse når jeg vet at det blir gjort på en måte som ikke vil snu mot meg negativt.

Stor takk til dere alle som har lest mine noe mindre kjekke innlegg å svart meg med seriøse og motiverende ord.
Når man går lenge nok med galskap rundt seg. Så tror man til slutt at det skal være sånn, at det er normalen. Det er godt å sjekke innom virkeligheten å få bekreftet at det ikke skal være sånn å at man må finne en løsning kjapt.
Jeg vil komme til å bruke tid på å komme til neste løsning. For det blir en del mer å ta hensyn til når det er barn i bildet.

Lykke til.

Da er neste skritt å huske på å logge av TI så du slipper at hun går inn og leser dette :blush:

2 Likes

Jeg er ganske trygg på at hun ikke kommer til å lese dette. Er det ikke Facebook. Da er det ikke verdt tiden hennes.
Vi snakker om et menneske som bruker mer tid på å fotografere måltidet enn å spise det

1 Like

@greyboss kondolerer. Kom deg ut av forholdet. Du lever bare en gang, ikke kast bort livet ditt. Hilsen deltidspappa for 3 som har vært igjennom ganske så mye. PS Tinder er gull

2 Likes

Det blir å komme seg ut av dette. Nytter ikke å leve med denne ustabilitet.
Ja man lever kun en gang, så skal ikke rote bort livet på å være låst i et håpløst ekteskap som ødelegger vær en minste glede.

Men tinder vet jeg ikke helt :stuck_out_tongue: da reiser jeg heller til Asia. Slipper hvertfall å møte de på rema’n senere da som blir til flaue episoder :sweat_smile:

1 Like