Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

QEC er kanskje et bra kjøp?

1 Like

Har ikke satt meg så nøye inni dem, men det ser ikke så hot ut ved første øyekast?

IMINT når q2 tallene nærmer seg. Leverer de ikke blå tall skal jeg spise hatten min.
Nå har jeg heldigvis ingen hatt, men hadde jeg hatt en.

Talkpool er jo en kandidat, men der er du vel alt inne hva jeg skjønner :slight_smile:

0,78 øre opp i dag. Spørsmålet er om det fortsetter…

Hvor mye sitter folk med i talkpool, dei som har aksjer? eg er redd for å bli sittende fast i slike aksjer med minimal omsetning, gjort det før og det er kjipt :cold_sweat:

Jo Lunder krever millionbeløp i erstatning

Sammendrag laget av Mail redaktion Anders Park Framstad, minE24
Publisert 05 juni 2018, 15.16
VIMPELCOM-SAKEN I november i fjor ble Økokrims korrupsjonssiktelse mot Jo Lunder henlagt. Den tidligere Vimpelcom-toppen ble opprinnelig siktet og pågrepet i 2015, i forbindelse med granskningen av selskapets investeringer i Usbekistan.
Lunder krever nå erstatning både for lidt tap og fremtidige tap.

To sakkyndige har beregnet det lidte tapet til henholdsvis 60,5 og 89,5 millioner kroner før skatt. Dette baserer seg på tap av inntekt fra Lunders stilling som konsernsjef i Fredriksen Group.
Det fremtidige tapet beregnes til 339 og 440 millioner kroner, basert på lønnsnivået hos Fredriksen, Vimpelcom og kompensasjonsnivået i tilsvarende stillinger internasjonalt.

Tror du er inne i ett allerede, du har bare ikke fått bekreftet det ennå. :wink:
Har en veldig god følelse for det samme selskapet selv, har derfor gått inn med samme sum her i starten som jeg gikk inn med i ett annet selskap.

… Vil ikke si aksjen på T er et nytt Kitron fra og med 2015. Det er mer som å kjøpe Kitron i midten av 2014. Det blir veldig interessant å se. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kan være greit å komme inn tidlig nok, kjedelig når den har gått 10 kr å så gå inn. Når denne kommer tror jeg det kan gå ganske raskt oppover en stund. Litt avhengig av hva som får kursen til å reagere selvsagt.

Jepp, men utrolig kjedelig når man bommer og utviklingen ser slik ut:


fordi det du trodde var gull var gråstein. :stuck_out_tongue:

Det var det som var relativt unikt med Kitron, man kunne fram til 2016 en gang til P/E <12 :stuck_out_tongue:

Jeg tror ihvertfall vi kan si att Talkpool er en veldig snasen gråstein, som har begynt å vise pene takter.

1 Like

noen ganger er det delt glede å ha skammelig rett. advarte trollet (kona) om å kjøpe qec. men nei da. kjøpte i dag hun.
3000 i urealisert gevinst i dag blir 20 tusen urealisert/realisert tap i morgen. satan at det ikke går an å lytte til folk som har brent seg på type apcl :expressionless:
kjøpt funcom sa jeg, der er det i det minste sjans for gevinst på 1-3 år. å neeeei da, der er oppsiden for liten får man som svar.
grådigheten lenge leve…

(ramset opp flere aksjer enn funcom velogmerke, men sånn kan man ikke skrive her inne) :sweat_smile:

4 Likes

Det er lov å nevne Nano også her inne :grin::rofl::+1:

ja det stemmer :smile:

men den var ikke med i listen jeg ramset opp for henne :slight_smile:

1 Like

For en kveld.
Regulering av hydrokarbon utvinning i Québec gikk ikke som forventet.
Nå sitter jeg å ser på nordnet konto med over 50% tap på min 700kroners investering som skulle bli en 35k gevinst. Hvor skal jeg nå få penger til en ny el-sykkel :sob:

4 Likes

Noen som vet hva official handel er? Er det så enkelt at det kan være innsidekjøp?

Hva i satan, jeg ser sjeldent på tv og ihvertfall tv3.
Inatt kom det advarsel før family guy startet med at seere kan bli krenket, Herre min hatt!

1 Like

Hilarious! Noe av det morsomste (og riktige om dagens krenkehysteri) jeg har sett på lenge! :joy: :joy: :+1:

1 Like

Nei, det vil bare si at noen har avtalt en pris av børs.

1 Like