Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

tror jeg må ta dere på ordet. begynne med å gjøre opptak av samtaler. noen ganger hadde det vært hysterisk morsomt å kunne hørt tilbake på noe av det som kommer fra det mennesket.

når man forklarer noe med kjempe fint exel ark. samt man tegner opp og skriver veldig tydelig. snakker saaaakte med klar bokmål dialekt.

  • sorry, jeg fikk det ikke med meg. telefonen er på lading…

da låste det seg litt hos meg igjen… når man er blitt så knyttet til mobilen at man ikke klarer å fokusere når den ladder :joy:

Har alle solgt alt av aksjer og reist på jordomseiling? Like dødt her som i Liverpool etter Champions league finalen… :rofl::rofl:

4 Likes

Vet ikke om denne er delt på TI før?
Det kommer nye Xbox-konsoller – lover å levere konsoll-strømming til mobilen

1 Like

Såeh… leste på XI at Finansavisen fyller tomrommet etter Stig Myrseth sin Dovre-portefølje med en portefølje utarbeidet av Tom Hauglund…
#moneypit

1 Like

https://www.gamebyte.com/bethesda-has-announced-elder-scrolls-vi-and-people-have-lost-their-minds/

@Hakon da…! :joy:

4 Likes

Bare så det er sagt, så er hele nyheten bare oppspinn. :slight_smile:

1 Like

Tror jeg fant min nye yndligsavis nå :slight_smile:

1 Like

Yupp. For dere som ikke alt vet det: Heads up! :joy::joy::joy:

PS: Sjekk pannen til den kidden! HOW?!?!? Hvordan får du flesk i pannen??? :stuck_out_tongue:

Tror det må litt mat til også…

samboeren og jeg er på boligkikking fortiden :slight_smile: Vi sliter litt med egenkapitalen, og lurer i forhold til dette på hva som er den beste løsning… Er det å låne direkte penger fra foreldrene, eller at de stiller som kausjonist?
Takker for alle tips og triks :pray:

Tar du lån får du avdrag på skatten osv. Har dere lite lån og OK/bra økonomi vil jeg anbefale å ta det på egen kappe. Dersom dere f.eks har en del lån fra før av; og mamsn og papsn har masse cash - Så er kanskje det den beste løsningen?

1 Like

hvordan redigerer man porteføljen her på tekinvestor. fikser fint å legge inn aksjer. men ser ikke valget å ta de vekk/selge de.

edit: jeg fant den funksjonen :+1:

1 Like

Jeg hadde lånt av foreldrene hvis det ikke er noe problem for dem. Da kan de kun miste det de har lånt bort i stedet for å muligens sitte med et helt huslån.

2 Likes

Jeg beit på faktisk, glimrende skrevet :smiley:

Morsomt å lese alle facebook-kommentarene under artiklene der…

1 Like

Leste litt av artikkelen, syntes det hørtes fishy ut og sjekket kommmentarene :stuck_out_tongue:

1 Like

Morro lokasjon for spillet, kjenner meg igjen :joy::joy:

1 Like

Det er bare så ulidelig Kvalmt

3 Likes

Hei! Vi bryr oss om miljøvern hvis det er noe som selger. Utenom det, så gir vi fullstendig faen.

wow, 1200 nye innlegg. No må dei jaggu ha kurert kreft og blitt oppkjøpt!?!?

2 Likes