Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg har S7, kona har S8. Jeg bytter til S9 nå, tar nok +en pga kameraet. En kompis har den og den tar gode bilder. Dattera er Apple fan. Synes Samgsung er ganske flinke om dagen. Har hatt HTC, Sony før. Kommer nok til å gå for Samgsung pr nå ihvertfall. Stor tlf tenker du mest på en to tre dager. Deretter gleder du deg over den store gode skjermen.
Er blitt ok pris på disse nå. Gått ned med 1500-2000 kr. Div tilbud, bare å følge med.

Hadde S3, gikk til S6, nå har jeg hoppa av den dyre karusellen der med nesten 10K for en telefon og bestilt en Samsung Galaxy A6 til 2500 kr (1000 rabatt pga Talkmore kunde), sparte altså over 7000 kr på å ikke kjøpe S9.
Den telefonen har det jeg trenger av en smarttelefon, bra nok kamera i massevis, og 3-4-5 ganger så lang batterikapasitet.
Skal gi tilbakemelding her inne når jeg har tatt den i bruk :slight_smile:
Edit: Sjekka spesifikasjoner på A6 og S6, ser den jeg har bestilt (A6) er like bra som S6, og bedre på noen punkter, bl.a en viktig for meg, nemlig batterikapasitet.

1 Like

Reiner med å betale 62-300 for min. Dyrt men fristende. Elkjøp hadde 6200 i helga. Lykke til med din :+1:

1 Like

Takker, du også!
Ok, jeg ser alltid på pris uten ekstra månedsavgift/avbetaling i 12-24 mnd, kjøper stort sett telefoner uten sponsing.

Sponsing er no dritt. Blir bare dyrere abo av det. Elkjøp hadde ubundet S9 til 6299. Helgekupp det. :+1:

Tenker nok at jeg faller på en Samsung. Men så er det. Skal man kjøpe en s9+. Eller skal man vente til den nye note kommer. Ser s9+ koster rundt 9500. Så får jeg sponset 2000 av jobben. Så 7500 for en den modellen.

Noen som har peiling på TV her? Skal kjøpe ny og vurderer denne:

Noen som har erfaring Philips? Har selv bare kjørt samsung tidligere. Ser ut som at den gjør det godt på testene, men er ikke av årets serie . Spørsmålet er om det er kommet noen paneler i år som er bedre til ca samme pris?

Ser det er mye av de samme specs som på en Samsung 4K UHD 65" jeg kjøpte for 3 år siden, betalte 20.000 for den, men den kostet egentlig 30.000.
Meget godt fornøyd med den enda :slight_smile:

1 Like

Har hatt 65" LG OLED i et og et halvt år, magisk bilde, spesielt når det begynner å bli mørkt på kveldene. Helt svart og ingen problemer vedr. innsynsvinkel som det er på lcd-tv’er. Philips har atpåtil en bedre billedprosessor og ambilight, kjør på! :slight_smile:

3 Likes

S9+ koster 7 990 hos power nå:

Oi gjør den :blush: sjekket priser på nett i går. Da er det mulig det blir en tur i butikken :grin:
Jeg fikk opp 9500 som pris jeg i går av en eller anen grunn

Philips 55’’ OLED 4K UHD Smart-TV 55POS9002
kjøpte denne før jul og har bare en ting å si HELT topp

1 Like

Slik bygger man luftslott. Uten sammenlikning til nano for øvrig.

Får bli ny mobil neste år. Glemte at jeg skulle kjøpe ny, så alle penger gikk i fond og aksje konto Hehe :sweat_smile:
Hadde en 50 lapp igjen som gikk til euro jackpot. Bortkastet å satse på da, er jo bare finner som vinner der :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg har noen finske forfedre, så da tar jeg den potten nå på fredag :grin::rofl::+1:

Hehe her er det bare litt samisk langt ut i slekta :stuck_out_tongue_closed_eyes: så det hjelper ikke på akkurat :sweat_smile:

1 Like

Fytti det hadde vært så digg å svi noen millioner på å kjøpe 400 og 400 nanoaksjer noen dager.

1 Like

Hadde du virkelig brydd deg om å holde på med aksjer med nesten en milliard på konto :stuck_out_tongue_closed_eyes: nok penger til å leve fult ut 20 ganger :sweat_smile:

Jeg skulle blitt biotechaksjers versjon av shroud raid

1 Like

Ingen lyd på videoen? Eller er det min mobil som skulle vært skiftet ut :roll_eyes:.

Edit: ingen video som blir lagt ut på tekinvestor har lyd. Men å gå inn på YouTube. Da funker det.
Kul video foresten :grin: