Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja. Ihvertfall til meg. Jeg er en kunde som de tar null risiko for å ha i sin kundeportefølje.
Hvis ikke min bank eller forsikringsselskap vil matche det bedre tilbud/vilkår så sier jeg farvel.
Vil Apple pay funke så kan jeg gjerne si opp Vipps.
Eneste jeg er lojal mot, foreløpig, er @pdx😀.

3 Likes

5 Likes

Haha “trodde det var en demokonto”. Kanskje det er veien til suksess? Bare få en hypnotisør til å hypnotisere deg til å tro at du trader med lekepenger :joy:

4 Likes

Tar det videre her så vi ikke spammer ned tråden. Har du fri-pass hvis du har medisinsk pass liksom?

1 Like

Håper ikke kona leser på forumet, burde vel være sitert ilamme PDX .

" Dersom @pdx funker og gir bedre tilbud/vilkår, så kan jeg bare si opp fruen" :sweat_smile:
Men har kanskje ikke kundeforhold hjemme :grin:

3 Likes

Du vet den dere kontrakten med kona er så godt som uopsigelig😊.

2 Likes

Han må lese punkt 1 i boken “How to make money selling drugs”.

“Punkt 1, del 1 - Dont get high on your own supply.”

3 Likes

Å gå i den fella også på youtube tror jeg ikke er noen god følelse, prøver å gi Canopy menigheten en heads up :rofl:

1 Like

For meg hadde følgende holdt: “Don’t buy drugs!”

2 Likes

Helt enig! :innocent:
Dont do drugs, kids!

Du drikker, snuser eller røyker ikke heller da? Respekt :slight_smile:

2 Likes

Gjør ikke jeg heller. Er jo på jobb :slight_smile:

Hva jeg har gjort før er irrelevant og framtiden er usikker.

Jeg hverken snuser eller røyker, men har ikke noe mot å drikke. Dog er jeg i praksis avholdsmann for tiden. Små barn har den effekten på en. :wink:

3 Likes

Spørsmålet var en “rundt-grøten” måte å si at alkohol også er en drug. Jeg jobbet nettopp med å utforme en “Drug and alcohol policy” på jobben, hvor jeg var ganske opptatt av å kalle det “drug policy”. Bare fordi noe er lovlig, betyr det ikke at det er mindre “skadelig”. Sier ikke at du har sagt det, men gjengs oppfatning i Norge er at alkohol er greit, mens f.eks weed ikke er det, når all forskning tilsier at alkohol er mye farligere enn weed, og de fleste er enige om at alkohol, om det hadde blitt introdusert i dag, aldri ville blitt tillatt :slight_smile:

2 Likes

Etter den siste runden med #metoo, så er vel den tanken i ferd med å endres noe, i hvert fall for endel politiske partier og samlingene deres.

2 Likes

Hva gikk policyen ut på? :smiley:

Ikke uenig, @Nocturne. Ideelt sett skulle man ha legalisert narkotika og pengespill, så tror jeg man man fjernet mye av inntektsgrunnlaget for de kriminelle gjengene her i landet. Samt at man sannsynligvis lettere kunne hjelpe de narkotikaavhengige i stedet for å kaste dem i fengsel for eget bruk.

1 Like

Smååå doser drugs “kaffe” https://adf.org.au/drug-facts/caffeine/ :wink:

1 Like

Nei, bare standard greier - “don’t do drugs” liksom. Møter du opp rusa på jobb blir det sanksjoner. Arbeidsgiver har rett til å ransake og utføre drug tests osv. osv. Var bare noe alle måtte skrive under på etter en … uheldig hendelse :wink:

1 Like