Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

hadde vært morsomt. men får bare spille uvitende inntil videre. holde fokus mot bedre tider…

1 Like

Ta og dypp mascarabørsten i bommelom…

2 Likes

Er vel litt stor sjans for hu våkner av det vel :face_with_monocle:

Nei, den ligger jo gjerne på badet. Og du setter den pent i flasken igjen. Påføring fikser hun selv…

1 Like

Tenkte på bommelom delen.
At hu våkner av å bli poiket i exiten av sminkekosten sin :face_with_hand_over_mouth:

Sjuke folk her​:blush:, men det er fortjent da!:rage:

Edit: håper vi får en advarsel av @pdx før vi blir bannet til 2348!:grinning:

2 Likes

Bare søndags humor :grin:

1 Like

Altså, poenget er at du dypper kosten i en bajs. Ingen chunky biter. Det er bakteriene du er ute etter. =øyebetennelse ut av det blå…

2 Likes

Bakterier vokser rimeligbra i maskara, så :smiley:

Og så er det bare å kjøre rutinen når hun kjøper ny…

1 Like

Jeg forsto veldig utmerket :stuck_out_tongue: :grin: men jeg har tross alt vist om hva hu har drevet med i lengre tid. Å min metode for å ta igjen er i realitet noe mer sivilisert.
Men noen ganger må man bare lufte barnslige tanker :blush:

Edit: som å smøre leketøyet med chilli :shushing_face:

5 Likes

Kjipt å høre at du blir utsatt for den dama. Skaff bevis og ta skilsmisse!

2 Likes

Skilsmisse er i gang det. Men må ha meklingsmøte for å kunne søke om det først. Å det er ikke lett å få alt til i travle tider. Mye reising offshore. Jeg tar heller turer offshore enn å tape 100 tusen på at jeg må ordne noen papirer. Så fikser alt det formelle på høsten.
Vi er enige om 50/50 på alt. Funker greit for meg det.
Så fokuset mitt ligger i grunn 5 år frem i tid. Men blir litt frustrert til tider nå. Så da kommer det banale ideer.

1 Like

Hadde bare firmaet jeg jobber for vært listet på børsen. Vært en fin investering da. Sykt så det renner inn jobber i oljeservice for tiden :moneybag::grin:

3 Likes

Gode tips en mandag morgen på hvordan man besvarer spam-epost :joy:

2 Likes

er det mulig å finne en nettside for å se regnskapstall for utenlandske selskaper som IKKE er børsnotert?

Er det noen mattefreeeaks her inne?

Meg og samboeren har lån på 4,1m… hun har 470k mer enn meg i dette lånet pga hun ikke hadde egenkapital. Si at renta er på 4 %, hvor mye må vi betala vær for at dette skal være 50/50, tatt i betrakning mer av det er hennes

Hadde blitt veldig lykkelig viss noen klarte vise meg regnestykke på dette, eller fortelle meg hvordan :pray:

Det enkleste er å ta det som enkel prosentregning:

Felles lån: 4 100k
Du har lån på: 1 815k (4 100 / 2 - 470 / 2), eller ca 44,2683% av lånet.
Hun har lån på: 2 285k (4 100 / 2 + 470 / 2), eller ca 55,7317% av lånet.

Så hvis dere ganger alle innbetalinger (renter, avdrag, whatever) med den prosentsatsen så bør det bli riktig.

Spiller ingen rolle hva renta er i dette tilfellet.

5 Likes

@anon80503862 jææævla ninja! :stuck_out_tongue:

… går god for regnemåten, kom fram til akkurat det samme selv. :smiley:

3 Likes

image
image

2 Likes