Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ser du liker samme farge som meg! <3

1 Like

Tusen takk :slight_smile:

1 Like

Skolefotografer må tjene noe utihvelvete med penger.

… hvor kom den fra? :joy:

Fakturaen jeg nettopp ble presentert for av min bedre halvdel. GODDAMN!

1 Like

Det er latterlig hvor mye den gjengen kan håve inn på ei skoleavtale. Helt VILT!

De svenskene altså :joy::joy:

6 Likes

Lurer på om dette er et resultat av alle de fordummende reality-konseptene som Paradise Hotel osv.?

Man kunne jo forledes til å tro at det er status å være dum og ignorant.

Nei vent, det ER status å være dum og ignorant. (vi har den oransje mannen i det hvite hus)

2 Likes

Forbanna drit… hvordan kan de finne på å streike rett før ferien? Burde ikke vært lov. Skal reise på fredag og går ikke flyet kommer jeg til å klikke… :face_with_symbols_over_mouth:

Er jo derfor de gjør det. 98% sjangse for at de får igjennom alle krav. :=)

1 Like

Ja, jeg bare syns det er så sinnsykt sleipt. Men håper de får det de vil ha. Sjekka facebook siden til Avinor nå og kommentarfeltet koker over av sure folk :smile:

Mistenker at alt går igjennom uten streik. Ser det som sansynlig at flere LO pamper skal på ferie ila helgen… Og de tåler jo ikke vente. Så ordner sæ!

1 Like

Ræva skrevet sak, det ikke står noe om kravene som gjør at de vurderer å streike :stuck_out_tongue:

Hehe, har lest såpass mye om det at jeg ikke la merke til det, men mener de skal forhandle om pensjon. Flyteknikerne ble heldigvis enige natt til i dag, de satt 5 timer på overtid etter 00:00, så dette blir en thriller for min del som skal reise :wink:

Edit: ja, det var to mulige streiker. 1 av 2 er avblåst. Men den som de skal forhandle om i morgen kan potensielt stenge hele Stavanger lufthavn og all trafikk ut til nordsjøen herfra, så tviler på den går gjennom… men er nervøs for det om.

DEn stenger det meste utenom gardermoen faktisk.

MEN dersom Nordsjøtrafikken stenger så kommer tvungen lønnsnemd.

Så ordner sæ!

1 Like

De sier vel at den blir påvirket :

Vi skal reise i morgen tidlig til Kroatia så jeg håper de rekker å bli ferdig med forhandlingene i dag:sunglasses::face_with_raised_eyebrow:

Starter ikke streiken fredag da?

Rekker jo å komme deg avgårde

Så deilig. :sunglasses:

Er jo ikke noe problem å ikke få dratt på sydenferie for tida i hvert fall, er jo 30 grader i lufta og 22-24 grader i vannet. :stuck_out_tongue:

1 Like