Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er jeg helt enig i, men det skal bli veldig moro å se Danmark - Kroatia på storskjerm. Gleder meg, det blir helt vilt med en gjeng Kroater og oss som holder med Danmark.:soccer: regner med seier til Kroatia, men lov og håpe :grinning:

[quote=“Christian, post:9808, topic:71”]
Er jo ikke noe problem å ikke få dratt på sydenferie for tida i hvert fall, er jo 30 grader i lufta og 22-24 grader

10+ og regn og vind er en god dag her nå :rage::exploding_head:

9 Likes

Jeg bor på Kongsberg, så innlands på østlandet, er faeeeen så varmt her om sommeren. Og for østlandet, relativt kaldt om vinteren. Perfekt for bading og skigåing. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Er det noen som vet om en amerikansk nettside tilsvarende investor.dn.no?
Ønsker å se vinnere/tapere/mest omsatt på S&P, NASDAQ og Dow.

https://finance.yahoo.com/ kanskje? :slight_smile:

Ser bare indeksene der jeg? Dessuten ser den helt jalla ut i forhold til DNI :joy: Det jeg ønsker er å få opp de selskapene som indeksene består av.

Slik, bare at det er S&P :us: f.eks og ikke OSE :norway::

Antok du klarte å trykke deg litt nedover i menyene :stuck_out_tongue:
https://finance.yahoo.com/gainers

2 Likes

Enkel og informativ video om hvorfor mange spill blir utgitt uferdig. Greit å vite for de som misforstår early access og beta test for eksempel.

1 Like

Jævlig spent for å si det mildt…

2 Likes

Fy faen til bra sommer det er herover. Tok meg fri litt framover og er meldt mellom 25 og 33 grader. Må bare holde opp å blåse så mye, så det kan bli varmt å bade igjen. Nå er det vel friskt. Var på fjellet i dag, 23 grader på 700 meter kl 12. Gikk hele turen opp til 1342 i shorts. Det er luksus! :smiley:

4 Likes

Kanskje NRK skal lage en «Mekling - minutt for minutt»? Det at de velger å sitte på overtid sier meg de kommer til å bli enige. Kommer ikke til å få sove særlig i natt :roll_eyes:

2 Likes

Skal du ut på tur i morgen?

Ja @Christian :slight_smile:

Lurer på hvordan dette foregår i praksis. Er vel ekstremt lite produktivt å sitte og forhandle uten søvn? Burde ikke vært lov.

Men; når de enda ikke har gitt opp så tror jeg dette ordner seg. De er «pot committed». Vil være mye enklere å bli enige enn å «ta tapet» nå… :wink:

Ble ikke streik :grinning:

1 Like

Ble det ikke? Fantastisk!!

"Etter forslag fra mekleren, ble partene enige om å ta en pause i meklingen. Ny meklingsfrist blir tirsdag 4. september ved midnatt. Så lenge meklingen ikke er avsluttet, vil heller ikke en streik kunne iverksettes. En eventuell streik vil dermed først vil kunne ha oppstart fra onsdag 5. september. . "

2 Likes

Høres ut som begge parter synes det de kranglet om var for lite til å kjøre på med streik nå. :sunglasses:

1 Like

Når man drømmer om natta at Nano har ansatt ny styreformann da er det på tide med helg :joy:

2 Likes

Høres ut som om det er på tide med sommerferie. :wink:

Ja jeg har handlet der. Er klar for et krakk:)

https://e24.no/pluss/makro-og-politikk/denne-grafen-har-varslet-hver-eneste-resesjon-siden-50-tallet-naa-gjoer-den-det-igjen/24380298