Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Bak paywall?

Morn! Fint å våkne til en mail om at jeg hadde 2 bitcoins liggende fra et kjøp i 2009, til en pris av ca 34 kr!
Bare så vidt jeg oppdaget den, var havnet i søppelpost ved en feiltakelse :joy: :joy:

8 Likes

Det var flaks på en mandagsmorgen!

Skikkelig flaks. De “nigerianske prinsene” er oppfinnsomme! :joy: :rofl:

3 Likes

Coming up: 2 øre per innpust og utpust (må betales på forskudd) :joy:

Gud bedre. Men når staten sier FU, what uganda do?

Sevdr konkurs og strykes fra Oslo børs.,

0 igjen til aksjonærene.

Det blir nok Ugandas neste store eksportartikkel.

Jeg blir ikke forbauset om det blir innført her i landet også.
Det blir jo som bompenger…

Sup, what bearmarket?

image

2 Likes

Opp 2.56% her, pussig nok akkurat det samme som Nano :grin::+1:

1 Like

nå er sommerbørsen endelig i gang :sun_with_face:

lolz

image

Det er sånn hver gang Funcom, Nano eller et par andre aksjer går opp mye. :stuck_out_tongue:

1 Like

Svarer her i stedet for i Funcom TA-tråden, så slipper man mer rot i tråden enn det allerede er.

Fordi det er personangrep/offtopic. Ikke jeg som rapporterte det, men hadde sikkert gjort det hvis jeg hadde lest det først. :wink:

2 Likes

Tar det videre her, ettersom det har null med TA å gjøre. :stuck_out_tongue:

Personangrep er faktisk ikke ok, er jo ikke tvil om hvem du referer til når det er kun en som har kommet med TA på Funcom nylig. Som i tillegg har truffet perfekt. Det kan være han er ansvarlig for et større shortefond, men jeg tviler litt. Så får man heller bruke TA-en han kommer med til å skaffe seg litt ekstra gevinst. :slight_smile:

2 Likes

Har jag nämnd något namn? Nej… så ingen personangrepp i mitt inlägg… bara visar stor aktivitet i TA tråden när det går ner…

Det var jeg som rapporterte det som off topic.

Kort og godt, vi har alle skjønt at en del av dere ikke tror på teknisk analyse. Det er helt greit. Men ikke ødelegg trådene med spamposting av innlegg som kun er variasjoner av “teknisk analyse er tull, dette er bare haussing/baissing.” Det ødelegger tråden for de av oss som faktisk syntes det er nyttig.

Jeg hadde ikke hatt noe spesielt mot innlegget på en av småprat trådene, men jeg antar at vi alle vet at den typen innlegg fort fører til en tullediskusjon med 10-20 innlegg som har absolutt null med en teknisk analyse å gjøre. Det er helt greit for meg om noen ønsker en diskusjon av den typen, men det passer ikke inn i en teknisk analyse tråd.

6 Likes

Det må flere flagginger for at innlegget skjules. Jeg flagget etter at det allerede var skjult.

1 Like

Hadde du kommentert TA-en og hvorfor den er feil i stedet for å gå på de som skrev TA-en, så hadde det vært godt innafor. Ellers er det personangrep. :wink:

Du nevnte ikke navn, men gikk vel på alle som postet TA i TA-tråden. Flerpersonangrep da? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det er det som er så j…ig utrolig…at folk etter et utall høflige oppfordringer og et vell av velmenende forklaringer på hva TA dreier seg om og hvorfor noen liker å drive med det…likevel på død og liv skal forsure og kødde til TA-tråden med piss som med største letthet kunne vært skrevet andre steder.
Er bare drit dårlig stil :unamused:

6 Likes