Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Takk for svar! Skal få sjekket den ut :wink:

1 Like

Tekinvestor? :smiley:

Jeg gadd ikke engang å rapportere tullet til @JAXI, var som du sier ganske harmløst, men er for å være litt lei av de innleggene i PCIB-tråden. Så var bare ment som et vennelig hint om å bruke tiden på noe annet enn å sette personer i stedet for argumentene på plass. Så får man heller rapportere folk som farer med shit og få dem bannet hvis det er greia i stedet for å forsøple trådene med mer skit. Greit at dette ikke blir HO #2. :slight_smile:

Klarte vel å få ett av mine egne innlegg rapportert og ser jo i ettertid at jeg godt kunne holdt meg for god for å komme med det. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 Likes

helt enig @Christian, men grunnen er at jeg har bedt han pent om å roe ned tidligere oxo, men han klarer bare ikke, og blir jo spam når det går i det samme dag etter dag etter dag. Saklig Diskusjon og kritisk blikk er selvfølgelig veldig bra

2 Likes

Da har du “rapporter innlegg”-knappen, velg “annet” og skriv hvorfor @pdx burde ta seg en prat med @anon21766851. Så får noen som er objektive ta den vurderingen. :slight_smile:

… i motsetning til HO, så er dette forumet moderert hvis man gidder å rapportere. :slight_smile:

4 Likes

Ser ut som det bare blir kull i julestrømpen din i år @anon21766851 :joy:

2 Likes

Kull?! Julestrømpe?! Jeg dauer :joy:

1 Like

Tannlaus og flisespikkende fyr med hjelm. Tar den rollen! :joy:

1 Like

Men i dag er en fin dag. Pcib-presentasjon, europaleaguekamp i kveld etterfulgt av presentasjon med mei pharma. Ikke dårlig torsdag det!

What is this Europa League you speak of? :laughing: :sweat_smile:

Jeg våkna opp ved siden av en fin dame, så en bra torsdag for meg og :sunglasses:

5 Likes

Ikke dårlig altså! Rene eventyret. :blush:

2 Likes

Hmmm well… jaja sier som Tysland, HEI HÅ DET KOINNA VORRI VÆRRE! :laughing:

1 Like

Rente-eventyret?


60% styringsrente hadde vært noe for huslånet :confounded:

Archer er et selskap på OB med mesteparten av sine utgifter den veien, og 70% av sine inntekter for den del. Lån som skal dekkes om halvannet år i dollar dog. Og de får juling på børs om dagen.
Kan lite om de, men spennende å holde et øye til. =)

Hvor langt skal bobla?

https://www.forbes.com/sites/jessecolombo/2018/08/24/u-s-household-wealth-is-experiencing-an-unsustainable-bubble/#1ecc20a36b93

1 Like


Hadde ikke fått med meg denne saken før idag. Har stakkars bodø blitt ponzied?

De Bodøværingan, dem e nu så lættlurt! :joy: :laughing:

1 Like
1 Like

Noen har en dårlig dag på jobben :joy:

2 Likes

“vi har ingen grunn til å tro at noen har likt” selvsagt har noen likt. Det er jo derfor den dukker opp. :smiley:

1 Like