Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

De hadde heller ikke blitt hacket. Tipper videoen tweeten ble liket v.h.a. magi. :smiley:

2 Likes

Er det noen her som har erfaring med Philips HUE og kan fortelle litt om erfaringene?

Jeg har stort sett hele huset med xcomfort (trådløs styring som koster alt for mye), med unntak av på stua, der jeg ikke har spotter, men frittstående lamper. Her bruker jeg HUE. Og jeg liker det. Liker det godt nok til at jeg vurderer å bytte ut noe av xComfort-utstyret.

Grunnen er ganske enkelt at systemer som xComfort ikke har tilpasset seg hvordan verden ser ut nå, hvor “alt” skal kunne kommunisere med “alt”. HUE kan jeg derimot styre fra f.eks. Alexa, eller min egen lille programsnutt, om jeg ønsker det.

Kvaliteten og lyset på pærene er gode. De er raske med å respondere. Det bare funker uten å måtte betale i dyre dommer til en elektriker. Og i mange tilfeller funker det bedre enn utstyr de pusher.

Det jeg har å utsette på HUE er lysbryterne. De ser litt jalla ut på veggen.

1 Like

Tror det har vært en drastisk opprydding her på forumet. Oo En uke med poster er borte.

@pdx = Xi Jinping?

1 Like

Dagens utsikter

1 Like

One word: Rett og slett vakkert :heart:

1 Like

@anon21766851

image

1 Like

???

Girspaken på en Opel Manta i marmor? I no follow.

:joy:

2 Likes

Faens kryptoMEMEvaluttahelvete :face_with_symbols_over_mouth: For et massivt sløseri av ressurser, blir så kvalm av hele greia. Hvorfor skal vi subsidiere dette?

6 Likes

Du vet, vi berger jo miljøet på annet vis. Bompenger, høy engangsavgift osv. Da har ikke dette noe å si :joy::rofl:

Du glemte kunstnermiljøet
#sløseriombudsmannen

2 Likes

i dag kjøpte jeg meg en ny gammel bil for å være med å holde liv i miljøpartiet. klarer nesten ikke å bryte den under literen pr mil :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Skulle vært på å handlet til 0,08kr 20 august.

1 Like

Det jeg ikke forstår er hvorfor han handlet privat og ikke gjennom et AS :stuck_out_tongue:

Eller at han satset så mye at han taper alt++…

Vanskelig å forstå hvorfor man skal gire porteføljen så mye når en åpenbart har oppnådd tilfredsstillende rikdom… Kanskje ikke for Aas.

1 Like

15 Likes