Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Øverli, genial humor! :joy: :+1:

1 Like

Er mye vær i Norge, men vi har det relativt greit…
Til og med såkalt ekstremvær blir som en solgangsbris å regne ift til hvilke utfordringer det er rundt på kloden…

1 Like

Noen som har tips til gode engelske/internasjonale forum/informasjonskanaler for gaming relaterte aksjer?

Ser etter en ny mobiltelefon, men vil helst ha et bakdeksel som ikke er glatt/knusbart. Plast er vel egentlig perfekt siden det ikke blir så kaldt på vinteren når jeg er ute på ski. Har sett på Sony XZ2 Compact som har plastbakdeksel, men den er ganske tykk og tung og middels kamera. Kunne også tenkt meg en mobil med litt større skjerm.

Noen andre forslag? Kan godt være et litt ukjent merke. :stuck_out_tongue:

Er det bare meg eller ville du gamblet 1,3 mrd. på at det ikke kommer litt regn i september i Norge?

bilde

Kan ver fredag starte som dette? :smiley:

3 Likes

… Hva har du +100% i? :stuck_out_tongue:

OOOoo wouldnt u like to know! får ikke det i kitron nei! :joy::rofl:

image

4 Likes

Slappav bilde

Disclaimer: når denne dumpes på mandag og er 80% ned… så kommer jeg ikke til å poste tilsvarende

2 Likes

Utfra de runde tallene, så er det en pennystock :stuck_out_tongue:

MOTOROLA? Vi har et par i familien, barna sine. Koster 2-3000, bra kamera. X4 har plexiglass på baksiden, sønnen er veldig fornøyd med den…
Edit: prisen er vel under 2000…men prisen går opp og ned, må følge med…

2 Likes

Er selv veldig fornøyd med LG V30. Fjorårs toppmodell til billig penge, plastdeksel og dedikert DAC med hodetelefonforsterker om du er glad i god musikk :slight_smile:
3300mah batteri merkes og godt.

Har den plastdeksel? Står da glass/alu? :stuck_out_tongue:

Kjøpte samgsung S9 +på tilbud 7300 på komplett. Valgte +en pga dobbelt kamera. Størrelsen har ikke plaget meg noenting. Veldig fornøyd. Det kommer ny kompakt fra Sony ganske snart. Fantastisk kamera i dårlig lys. Batteri 2-3 dager.

Det er ihvertfall ikke glass, og alu hadde vanskeliggjort trådløs lading :stuck_out_tongue:

Edit: Nå ble jeg usikker. Internett sier glass, jeg og kollegaene mine er overbevist om at det er plast :rofl:


Ser da veldig ut som glass? :smiley:

Du har ikke en obskur variant? :stuck_out_tongue:

Kortvarig lykke. Fremdeles fine 20% prosenter da :slight_smile:

Haha, nei helt vanlig versjon. :stuck_out_tongue: At det er glass er helt utrolig, det fremstår rimelig plastaktig! Skal sies at jeg har slimcover bak, nettopp for å få en uknuselig bakside som i tillegg ikke er glatt.

1 Like

Hadde det vært plast, så kunne du ikke knust bakdekselet. :wink: