Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Gorillaglass er jo noe for seg selv. Mener den nyeste varianten deres skal kunne slippes fra 1m tusenvis av ganger uten å bli knust?

Jeg mister tlf ut av lomma på fjelltur, ned på spisse steiner. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Da er eneste løsningen å få seg sånn bokdeksel og forsikring…

1 Like

Har hatt sånn mobildeksel siden min første smarttlf, Samsung S3.
Aldri hatt forsikring, men har aldri ødelagt en telefon heller etter det, selv om de har gått i gulvet noen ganger.

Er det når du prøver å sette deg ned på disse spisse steinene at problemet oppstår?

Da må du skjerpe deg, enkelt å greit! :wink:
Lomme med glidelås er er godt tips…det meste må gi tapt for spisse steiner…

1 Like

Det var 15 - 27 grader og det eneste passende klesplagget jeg hadde var badeshortsen ettersom jeg gikk med 13-14 kg sekk og skulle gå i 9 timer den dagen. Dette var forresten i Breheimen som er kjent for sitt dårlige vær :stuck_out_tongue:

Det hadde nok gått helt fint hvis jeg fortsatt hadde hatt på skjermbeskytteren i plast, men jeg hadde mistet tlf i bakken en gang før så den var gått opp litt på kanten. Så, konklusjonen min er at jeg må få meg en ny tlf med plastbakdeksel, eller kanskje alu og at jeg må kjøpe med ekstra skjermbeskytter.

Sakset fra Aftenbladet, muligens ikke alle forstår humoren, men skitt au😂:
Diesel
DRØSET: Je hadde akkerat tenkt å gå å kjøbe meg en sånnen eletriske bil, når je oppdagte det atte vi så bor her på Egenes, vi slippe visst å betale for den ringen med bom. Å det forandre jo hele sagen atte vi kan kjøre inn å ud på Egenesveien hele tiden, uden tanke for atte det koste noe.
Ja, noen privilegier ska jo vi privilegerte ha og.
Je kan kjøre rondt å rondt i rosjet å spare en formue. Hvisomatte je greie å kjøre tre ronder i rosjet hver dag, tjene je faktisk mesten 40.000 kroner i året, å det sie je bare, atte det e gode forretning.
Ikke trenge je eletriske bil heller, for det atte je slippe jo å betale alligevel. Je sa det til von Winckelhumpen her en dag så an va innom efter atte an hadde vert nede å tist ved Stokkenvannet, det lille, med kongepoddelen Frederic, den hjernedøde kjøteren, atte det med å kjøbe sånnen Teslen-bil så han har gjort, det bler jo meningsløst for osser her oppe på Egenes.
Han måtte jo medgi atte han måtte vordere å botte til en dieselbil igjen, noe så i tillegg ville ver godt for nervene hans, for det atte han har litt rekkeviddeangst, von Winckelhumpen. Å det så ikke e så bra med det, e atte han har en tendens til å skjenke seg en aldri så liden angstfordriver når rekkeviddeangsten komme å tar an, å da kan an jo ikke kjøre mer.
Hva gir du meg?
Konklosjonen e altså det atte hvisomatte von Winckelhumpen får seg en dieselbil igjen, så vil alkoholforbruget hans gå ned. Det e ikke bare gode nyheder for leveren hans. Det e gode nyheder for polakken hans og, for det betyr jo atte han ikke lenger må holde vakt hver gang von Winckelhumpen e ude å kjøre, for det atte det kan ver atte an må hentan ett eller aent sted.
Åsså han så ikke e forriktige polakk en gang, for det atte han komme fra borte i Baltikom.
Nei, je går ud å tar meg en liden jinn onder hengebjerken, je.
Det e visst best å ta med paraply.
Det begynne å ble høst.

1 Like

Det er noen som har det fett!

3 Likes

Han møtte jeg også i dag, på vei fra Oslo. Litt Harry med sånne skilt, synes jeg

1 Like

Mine skal stå I :heart: NANO på :grin::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Hvis de går konkurs også? :innocent:

Da blir det nok I :bomb: :fire: :dagger: NANO… :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

2 Likes

Jeg fatter ikke at dette er ledig!!!:

1 Like

Jeg venter bare på at Rui kjøper det. Kanskje når Funcom når ny ATH i market cap? :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg har lyst, men jeg har ikke planer om å skille meg…

1 Like

Kona di må da like Funcom? Masse penger i reisekassa? :ok_hand:

Fun com, Fun-com, Funcum, Fuckcom, Duckcom, Dumcom, Nofuncom, Funccom osv er også ledige så her er det noe for enhver smak :slight_smile:

1 Like

Kan hende @nofun har PARADOX som bilskilt? :thinking:

1 Like

Jeg fatter ikke at dette også er ledig…

1 Like