Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja følg godt med, de er en av verstingene :slight_smile:

1 Like

Genialt

Fy faen! Den var drøy! Takk skal du ha! :slight_smile:
Ok, det er jo angrefrist her, får se om det går an å stoppe skiten før skaden skjer. Ikke noe stort problem, men jeg finner meg ikke i å bli svindlet!

1 Like

HVA ER EN MOPED FRA 1980 EGENTLIG VERDT…???

https://www.finn.no/mc/scooter/ad.html?finnkode=129477063

1 Like

Det står km stand 813, hvis det er tilfelle og den hadde vært som ny, da vil jeg tro prisen kunne vært 40-50-60 for den rette kjøperen.
Denne ser ikke strøken ut når en ser på de dårlige bildene, men 22000 er sikkert ikke langt unna hvis den er i bra stand. Til og med en -80 modell begynner å bli gammelt…:blush:

1 Like

@Nocturne bruker altså shorts på ethermiddagen.
Casual altså, behagelig. :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

3 Likes

Tell me about it :smiley:

2 Likes

Ikke ta det personlig @holmes😂

1 Like

Vil ikke jinxe noe, og tar hvertfall ikke noe som helst på forskudd da det er TIDLIG høst, men en bra start på sesongen for Liverpool!
PSG er ikke bare bare å hamle opp med, men de greide det, selv med en Salah på en dårlig dag.

2 Likes

YNWA

1 Like

@Oilimp , Det virker som Salah har null selvtillit om dagen. Sett han på benken et par kamper , tenker nå jeg. Ellers var det jo en flott kamp som levde helt inn. Syk fart på angrepet til PSG når dem fikk ballen fremover, og Neymar og han Mbappe er jo klassespillere… Blir nok en litt annen kamp i Paris vil jeg tru .:slight_smile:

1 Like

Greit om Klopp bruker tid på å bygge opp Salah litt igjen, hvis det er sånn at han har en liten knekk.
Det fikk jo Mane sist sesong, men de fikk orden på hodet hans! :slight_smile:

1 Like

Litt sånn amerikansk oppførsel på salgsbransjen i Norge. Noen som husker da Expert sparket 500 ansatte for å spare penger og brukte det som reklame?

Skjønner egentlig ikke at de har råd til å ha fysiske butikker engang.

1 Like

Det der virker som ren hevn pga streiken. Men nå taper jo Elkjøp MASSE cash da.

2 Likes

Kan ikke tenke meg at de er liv laga når Amazon treffer landet?

Jeg kjenner at jeg vrir meg over teknologisk endring, hvor momentum benyttes til å få oss til å forbruke mer, mer, mer.

Og oss mennesker som skal jobbe og leve i disse monstersystemene som skapes, går fem på så snart noe er litt billigere.

Tenk hva vi kunne skapt og fått til om vi klarte å bruke våre kollektive evner på noe annet enn PISS!

Musk sender en Tesla opp i verdensrommet, modellene våre for business belager seg på gambling, cannabis, våpen og forbrukslån. Midlertidige ansettelser og et rotterace for gutta på gølvet, internettgiganter som nekter å skatte, og bomstasjoner som flår oss drittfolk i dieselbil. Laksemilliardærer fremstilles som vellykka når de ikke hadde vært en dritt uten gunstige statlige ordninger og fri tilgang på våre felleseide fjorder.

Innovasjon. Innovasjon. Innovasjon. Kjøttdeigen smaker piss, mye bedre når du fikk den i nedfryst pølse. Mobiler, tv, sofa, seng. JALLA!

Hvem tenker på maintaineren? Han som vedlikeholder, fintuner og perfeksjonerer systemer som fungerer helt fint. Nå er alt silicon valley, og LEAN meg i asle, og nedskjæringer, synergiuttak. IDIOTER FRA INDØK SOM AV EN ELLER ANNEN MERKELIG GRUNN FÅR BRUKE ARBEIDSPLASSER I DET LANGATRAKTE LAND SOM SINE EGNE PERVERSE MUSEMODELLER.

Tenk hva mennesket kunne utretta om systemet ikke var så skakkjørt…

Nei, jeg håper hele systemet kollapser i en sky av egne ekskrementer. Men må få AA for Betalutin først. Så kan det rase.

6 Likes

Vesentlig mindre.

Screenshot_2018-09-19-20-07-06

:popcorn:

1 Like

Spørsmålet er om Amazon kommer til Norge. Dyr logistikk og lave marginer på mange produkter gjør norge til et lite attraktivt marked for Amazon. + at vi har ganske gode arbeidslivs regler. Mye av arbeidspolitikken til Amazon vil være EKSTREMT forbudt i Norge.

1 Like

Amazon er jo stort sett i Norge allerede. De har ett stort lager i tyskland de sender varer fra, og jeg bestilte kontorstol made in china fra amazon som dukka opp helt greit.