Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ifølge NSM så har forsvaret og PST godkjent kartet.

Det er igrunn skremmende

Dafuq leste jeg akkurat. Så mye tekst.

1 Like

Haha! Får prøve å gjengjelde tjenesten da.

Kaei - man skulle kanskje tro brukeren var fan av japansk histore eller kanskje bare heter Kai. Men denne brukeren har faktisk lagt opp til at folk skal tolke brukernavnet hans, derav hva er jeg? eller Ka e i? Genialt. Også en cannabis fyr tolket ut av hans siste innlegg :stuck_out_tongue:

2 Likes

Du har totalt rett i at jeg er fan av gaming :blush: bruker alt for mange timer på det i uken. Spiller ikke selv. Men ser sykt mye gameplay på YouTube :blush:

1 Like

Er agnostiker og heter faktisk Christian. Er så anonymt man kan få det. Hadde jeg brukt det vanlige nicket mitt, så hadde det vært lett å finne ut hvem jeg er. Nå er det bare pdx og endel andre insidere som vet det. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ja heter du nå egentlig Christian :wink: pøh

1 Like

Dette her er skrekkeksemplet på finansnæring møter idrett…
Englands nasjonalanlegg selges til en forretningsmann som skal bruke det til sitt NFL(!!) lag…

Galskap! Leste det i dag, helt sprøtt, og Norge selger jo ut mye som absolutt burde bli i norsk eierskap.

2 Likes

@kaei Kanskje jeg er en danser fra Romania som digger X-files?

Feet post btw! :sweat_smile:

1 Like

Årets gøyeste investering! Lett å gjøre gode kjøpt nå når sesongen er i ferd med å takke for seg!

11 Likes

Når man hører på morgen møtet at det er litt legionella i vannet, men det går greit å dusje i det.
Blir litt skeptisk da

Forsvaret?

Nei offshore oljeservice. Det går greit så lenge man er ung, sterkt immunforsvar, ikke røyker og ikke har ellers alvorlige underliggende sykdommer :thinking:

Men dette er noe man ikke slipper unna noen steder i verden. Så ikke noe å bry seg om. Kan like gjerne få det av å dusje hjemme eller gå forbi en fontene i parken

1 Like

Det er en skummel liten rakker det der ja.

Det er det. Slipper ikke unna den. Men er ikke gammel eller ved dårlig helse, så da går det nok bra. Finnes skumlere ting her ute.

1 Like

Har du sjans til å desinfisere dusjhodet? Mye er vel gjort da? Eller er varmtvannstanker aldri varme nok, for lav temp?

Her ute går det vel på kvaliteten på vannet de har i tankene. Tipper de har gjort tiltak på å rense vannet. Tror ikke det vil hjelpe å gjøre noe med dusjhodet om det er i selve tanken som går ut til alle lugarer som er problemet. Eller vet du om det vil ha en effekt? Rense med klor da?
Det er vel det kalde vannet som er problemet ?

Rense dusjhodet med klor.
Det hjelper, men de må jo ha store problemer med vannrensingen?
Har vært noen år offshore, aldri fått den beskjeden før.
Men tatt i betraktning safetykulturen offshore så sender de folk i land hvis det er sikkerhetsproblemer.
De skal hvertfall det! :sweat_smile: