Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja føler mer lurt, igjen…
Burde følge filosofien til Ford Fairlane.
" Some people play hard to get, i play hard to want!" :rofl:

2 Likes

Wooo en i pluss

3 Likes

Jeg er visst ikke helt stødig på den porteføljefunksjonen her inne… :rofl:

Oilimp solgte NANO.OL på 48,70 (-28,45% tap)

1 time siden

Jeg kjøpte jo Nano på ca det snittet…

2 Likes

Tips nr. 5 - si opp alle digitale abon. som du ikke kommer til å bruke :joy:

image

3 Likes

@anon21766851 kinesisk pharma er knust tigerpenis, horn fra neshorn, sjøpølse og vov-vov til dessert. :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

HJELP. Har klart å miste iPhone på bakken og skjerm er helt knust . Skjermen har sorte flekker og masse glass som har ramlet ut . Jeg er litt usikker på om jeg burde heller kjøpe en ny iPhone 8 eller sender det enn til mobil verksted i Oslo . Så på 2 mobil verksteder som ligger i Majorstua som reparerer skjermer på iPhone 8 . Følgene mobil verkstedene Mytrendyphone og Reparasjonmobil.no . Noen som har erfaring med mobil reparasjon ? Får jeg det reparert mens med engang ?

Koster vel flere tusen å skifte skjerm?
Kjøp ny telefon, og HUSK telefonmappe/holder, beskytter 100 ganger bedre! Lykke til :slightly_smiling_face::+1:

En kompis av meg byttet nettopp skjerm på sin, kom på 2000kr og tok en time. Men det var ikke i Oslo.

Jallasjapper fikser den for 400-600kr med glassfiber… applebutikkene fikser den for 1800-2500kr med glassfiber…

Hos Apple beholder en vel garanti? Det kan en glemme ved rep hos sjappa på hjørnet.
Jeg har Gjenisidige innboforsikring og den dekker knust skjerm med kr 500 i egenandel, men da blir vel rep utført på «jallasjappe».

Jeg hadde nok forsøkt å fått den reparert, dyrt med ny.

Ja du kan få noe forsikring fra inderen på hjørne og… jeg er fast kunde :sweat_smile:
Det eneste jeg merker er at den nye skjermen jeg får tåler endel mindre… men for 400kr så er det greit

1 Like

Hvis man er en dropper så burde man kjøpe sånn telefondeksel med flip cover som @Oilimp The Supertrader nevner. Jeg har det selv, og den reddet P20’en min da jeg mistet den ned på garasjegulvet. Koster dog 200 for ny plastfilm på displayet.

1 Like

Gjensidige forsikring fikser biffen. Arbeidskolegaen fikk rett og slett ny tlf. På den inboforsikringa. Ys medlem så får man ganske grei rabatt også

1 Like

Nah, det blir utført av et Apple godkjent verksted. Jeg lagde deler av IT-løsningen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Finnes det naprapater, kiropraktorer heksedoktere eller leger her? :smile: Hadde vært kjekt viss de kunne PM meg

@SirSmokealot og @Christian hva en får vite her!!! :+1:

Mener bare «noen» sa at Gjensidige brukte uoriginale løsninger.

Men fra nyttår er det over og ut med Gjensidige for Nito medlemmer😕.
Får håpe den nye avtalen blir like bra, personlig så knuser jeg bare panserglass, ikke selve telefonen, dessuten så er det jobbtelefon. Tenker mer på barna sine telefoner😊

1 Like

Det er bare å google pris på skjermbytte på de forskjellige tlf-typer, en skjerm er ikke bare glass mer.

Skulle jeg betalt selv hadde jeg gått for Apple. Uten tvil.
Fin link @Oilimp

1 Like

Kjøpt meg airpods fra apple #hatersgonnahate
Veldig fornøyd… Teknologien nå til dags! :grin::nerd_face:

3 Likes

De er meget nice, og nå kan man bruke dem som høreapperat også :smiley: