Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg har en gammel iPhone 6 Plus liggende, den er klar for iOS 12, koster 300 kroner å bytte batteri, så det skal jeg gjøre.
Ringte Apple og fikk status på telefon og batteri.
Jeg er ikke spesielt fan av Apple, men jeg er fan av ting som funker, og det gjør faktisk Apple…

Grunnen til at det koster så lite er vel fordi Apple på den modellen gjorde telefonen såpass treig at den ble ganske ubrukelig når batteriet var litt slitt? Det koster vel rundt 700kr å bytte batteriet til vanlig. Bra pris det også, for en Samsung på samme verksted koster det ca 2x dette på S8 vs Iphone 8.

1 Like

Jeg byttet fra Samsung S-racet, til en Samsung A6.
Kunne ikke vært mer fornøyd!
Batteriet holder glatt i 3 døgn, også 4 når jeg ikke surfer mye på nett med den.
Og prisen? Kunne fått 4 sånne for prisen av en S9, eller 6 før prisen av en ny epletelefon, altså 2500 kr. Anbefales! :slight_smile:

2 Likes

Sikkert et dumt spørsmål.

Men hvordan i alle dager poster man Emoji som svar? Klarer å poste da jeg skriver selv altså.

Hva er det du sier? Mister vi Nito’ere Gjensidigeavtalen vår?

Ja, men det skal bli minst like bra. Sier Nito…

Dårlige nyheter som jeg ikke har fått med meg. Har vært strålende fornøyd med Gjensidige, og ønsker egentlig ikke å skifte. Spent på om Tryg matcher prisene, spesielt når en hensyntar kundeutbyttet.

2 Likes

Bruk smilefjesknappen under hvert innlegg :slight_smile: Til venstre for hjertet.

Jeg synes det er kjipt at Nito dropper Gjensidige. Får håpe Tryg duger, men jeg er skeptisk.

Blir det ikke litt dumt hvis man gjør det på hvert innlegg ? :stuck_out_tongue:

1 Like

Takk
Men det går ikke. Får de opp men får ikke postet. Ingen «posteknapp». Bruker IPad.

Det skal bare være å trykke på en av de for å poste, men det kan være noe muffens på iPad, det har jeg ikke testet enda :smiley:

@pdx har du gjort noe fiffig med chatikonet nå så det ikke er i veien på mobil?

2 Likes

Nei, men jeg tester et sånt app-banner som vises øverst på siden for å tipse om appen vår :slight_smile: Mulig den har dyttet rundt på annet innhold.

Hørte på dette fascinerende foredraget på vei til jobb i dag. For spesielt interesserte :wink:

Såååe… Noe du angrer på du gjorde/ikke gjorde?

Haha, kompis og jeg snakker jo alltid om “tidsmaskin – reise tilbake i tid og kjøpe Bitcoin og Amazon aksjer etc”. Men desverre er det umulig å reise tilbake i tid på den måten VI tenker når vi snakker om det. Lærte masse av dette foredraget, han dude’n er flink å forklare. Hørte ham på Joe Rogan podcast og har sett flere videoer av ham nå. Hadde jeg hatt ham i fysikk på videregående hadde jeg faktisk lært noe. Jeg digga fysikk men lærern var elendig å forklare så jeg falt av.

Edit: Så, i teorien kan man reise frem i tid, men ikke tilbake. Dvs. at du kan kjøpe Nano nå, og reise frem til 2021 og cashe ut, men desverre vil du da være stuck i 2021 og alle du kjenner vil være 3 år eldre enn deg mens du ikke vil ha blitt eldre. Ikke et problem så lenge du reiser innenforbi et så kort tidsrom. Verre om man reiser 2-300 år frem i tid, alle du kjenner er døde og jorden har blitt ubeboelig, og du er stuck.

https://ap.mnocdn.no/images/4f2bb6db-e9b0-485c-adb0-2f9f92b88af5?fit=crop&h=270&q=80&w=480

Rødt? Blått?

Erna vet jo hvordan hun skal sabotere alt for KRF.

“Vi kan forhandle om abort, vi.”

Noe som jeg er helt mot, men som er kryptonitt for kristenfolket og hvor AP aldri vil rokke seg en tomme.

Jaja, vi kan jo trøste oss med at det spiller fint lite hvem som styrer Norge all den stund oljeprisen i hvert fall kortsiktig bestemmer den økonomiske utviklingen her i landet.

Deler denne for en samarbeidspartner:

Hei!

Jeg tenkte at dette kan være av interesse for deg og/eller noen i ditt nettverk.

Du kan lese/se alt på videolinken.

Gjennom to år har vi investert i og utviklet planleggingsverktøyet http://www.Sijabra.com som samler markedet for tjenester og produkter til bryllupet. Potensialet er stort fordi markedet er på 2,6 milliarder kroner i Norge og 16 milliarder i Skandinavia. Vi skaper god business ved å ta provisjon av alle kjøpte produkter og bookede tjenester til leverandørene i løsningen.

Se alle detaljer her: https://folkeinvest.no/campaigns/sijabra

Vi kjører nå en kampanje og emisjon gjennom folkeinvest hvor vi gir alle mulighet til å investere i ideen vår!

Håper vi får deg eller noen du kjenner med på laget.

Med vennlig hilsen

Thomas Bendiksen Dahlberg

Gründer & daglig leder

T: 412 75 979

cid:image001.png@01D466F6.BC53E630