Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Betalte 37k for min Kirgamine.
WTF.

Har inbound Royal Air Force Airbus A400 nå.
Lurer på om nord angriper.

1 Like

…er for plebs. Bergvarme FTW!

1 Like

Mye av flyøvelsen skal foregå i sverige også for å få mer rom å leke i. PÅ mandag stod det en liten gjeng F/A18 fly på gardermoen

2 Likes
2 Likes

Står endel F-16C og tankere i Sverige.

For de som ikke vet det så står det et lite merke AF og et nummer på haleroret på alle amerikanske millitære fly.
Det er året de er bygget.
Her har dere F-16 fra 90/91 men oppdatert.
Eldre enn min eldste nevø.

2 Likes

Håper jeg får se noen imorgen når jeg skal ut å flakse.

Fant akkuratt ut at det står endel avdanket sovjetisk materialet på RIX, hvor jeg tilfeldigvis skal mellomlande imorgen! :smiley:

Må høres!

1 Like

@pdx knuser børsen!

image

4 Likes

Funcom tråden ble låst.

Hører Martha er ute med ny bok som passer for anledningen…

“Sensitive barn” elns

5 Likes

Hos hvilken seriøs aktør kan jeg enkelt få kjøpt britiske aksjer?

Du kan vel det med rett modul til infront? og den får du hos både Pareto og nordnet og mange fler.

1 Like

Mulig. Dette var det jeg fant : «Du kan handle på syv markeder, inklusive Norden, Tyskland, Canada og USA, i tillegg til avanserte handelsfunksjoner som shorting, stop-loss og click-trading.» Det er vel neppe inkludert britiske, men mulig det finnes en annen modul som tilleggsfunksjon.

Kan iallefall handle det hos pareto via infront.

http://www.paretosec.no/handelstjenester/handelstjenester-for-alle-behov/priser-tilleggstjenester

London SE: UK Stocks - Level 1
London SE: International Stocks - Level 1
London LME & LME Select: Level 1
London LME & LME Select: Delayed 30 min
1 Like

:rofl:

1 Like

Flott! Takk skal du ha for hjelpen :+1:t2:

“skutt etter kråker med salonggevær, og så har kulen kommet på avveie på noe vis”

Ja nei altså politikonstabel, du forstår jeg sikta på kråka, men så skrudde den så inn i helvete til sides og der ut av ingen steds kom det en barnehageansatt!

6 Likes

4 Likes

Du er overeksponert mot Tom Cruise memes @kaei , du må diversifisere :grimacing:

1 Like

Vil gjerne ha en fyldig omtale av Red Dead Redemption II hvis du gidder. :slightly_smiling_face::+1:

tobakksfri snus som epok, går den under tobakkskvota fra utlandet? siden denne snusen ikke er snus i norge, bør det vel havne under samme kategori som vaping over grensa? altså 5000 kr regelen?
noen som vet?