Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Veldig fan av komplett ja, er der jeg har tenkt å kikke :slight_smile: Men ja vet ikke helt om jeg stoler helt på de ferdig bygde, så kunne tenkt å samle i sammen litt selv…
men ja var på utkikk etter noen som kunne si om 16gb ram er nok? er 8GB grafikk godt nok? osv…

Tenker at den skal være:
16 GB ram
i7 prosessor

skjerm er typisk ikke en del av det da, men tenker:
2560x1440-oppløsning 27 tommer 144hz.

Da er det bare å dra på med litt ekstra penger! :wink:

Jeg henger meg på, du sier dra på litt ekstra, er ikke 10k nok? Bør en gå for stasjonær? Mus og tastatur er jo en egen greie bare det…
Hmmmmm, jeg tenker på sønnen…han er usikker på om hva han vil…jeg er ganske sikker på at 10k er nok og vel så det, 7-8k hadde også vært nok, med dagens PCIB og Fun kurser! :smile:

Kjøpte nettopp deler til selvbygg fra Komplett til yngste sønnen. Han er superbruker/gamer. Ca 9000 ex grafikkort og SSD som han flyttet fra eksisterende PC. Han er superhappy. Ser om jeg klarer å legge ut en liste utpå kvelden.

2 Likes

Dersom det er hovedfocus, ville jeg spandert mer enn 10k på pcen. Må iallefall ha GTX 1070 for å kjøre de tyngste spilla på 144fps og høy setting , GTX 1080 om du vil sikre deg 2-4 år fram i tid.

  • ++ Har du 50-100 kjøp og salg av aksjer iløpet av året, kan du jo avskrive 50% av kjøpet som aksjefradrag ? :wink:
1 Like

Her det vi kjøpte nylig - er nok litt i den gata du tenker selv. Fungerer veldig bra til spill. Det drar på noen tusen til med skikkelig grafikkort, HD, SSD, mekanisk tastatur med h***lys, skikkelig headset og skjerm. Påloggingsløsningen til Komplett fungerer ikke i kveld så jeg får ikke sjekket resten, men kan kikke innom igjen.

Edit: Kjølevifta ble bestilt feil og passer ikke til prosessor - måtte bytte.

1 Like

AMD 2700X !

mere text fordi ugyldig

Spar penger og gå for i5 i stedet for i7 hvis det i hovedsak er gaming. Bruk overskuddet på bedre grafikkort :+1:

2 Likes

Stemmer det, i7 er overflødig til gaming. Grafikkortet er viktigst.

Med en 144 Hz skjerm, så begynner CPU å bli viktig :slightly_smiling_face:

Unnskyld meg, men er ikke dette den mest CRINGE (og/eller lolympics) reklamen de siste 10 årene?

Anbefaler alle å legge igjen en kommentar over hvor awesome den er i kommentarfeltet på Youtube - jeg har allerede gått foran:

2 Likes

lol… Hva skjedde foresten med H3nk1pro1?
Du har ikke tilfeldigvis hatt en xboxlive konto med omtrent samme navn?

Hm, nicket er bare random fra altfor mange år siden. Nai, ikke Xbox, men har vel en PS4-konto med samme navn ish :thinking: Ikke spilt på år og dag.

1 Like

Hvem av Topp 5 eide aksjer på tekinvestor har kommet ut med positiv informasjon idag?

24

Ingen, men det er mye all in Nano

Du skjønner selvsagt at du ikke må høre på Evil, han kan bare spill.
Nano kom med abstrakt i dag, oppløftende og gode tall, på en større populasjon.
Altså gode nyheter :grin::+1:

What! kom de med tall. ahh egen biochat :smiley:
Derfor vi ikke hørte om det.

Ja, flere gode nyheter om flere studier.

Nice, påtide det kom noe som dro kursen opp.

1 Like