Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Var en liten smakebit av det som kommer i desember. Tirsdag 6 kan også bli bra.

Får satse på at all futten ikke er tatt ut nå da.

Jeg er ganske flink til å dagdrømme. Går av og till inn på finn.no og ser på de dyreste boligannonsene her til lands. Denne gangen gjorde jeg noe helt nytt og sjekket boliger til salgs i utlandet. Wooow :open_mouth:

Sjekk denne:

Fantastisk hage, utsikt og interiør :heart_eyes:
Tenk at det finnes folk, ikke bare i verden, men i lille Norge som faktisk ser på den eiendommen der og tenker “Hmm, den så jo ikke så værst ut. Kanskje jeg skal kline til med et bud?” :joy:

4 Likes

Fått ny stilling i Hegnar @Spot-On? :wink:

8 Likes

@F-Tosca jeg har drukket den rommen, med sånn gullband rundt flaska?
Helt nydelig, drikker den som en whisky, straight, uten is.
@pdx husk sikkerhetskopi så vi ikke mister alle de gode debattene da :wink::stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes

Er et stråband. Men mye gull på kartongen. Tok noen år før jeg så den igjen her til lands!
Jepp, Zacapa må drikkes som den er, og romtemperert.

Ja det er den jeg mente, romtemperert selvfølgelig. Koster 8-900 på polet?

Den er dyr, men ikke så ille, ca 600.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Guatemala/Zacapa-Centenario-23/p/9150301

Ah, stemmer. Jeg tenkte på en Cognac.

Hvilken?

Tenkte nok på Chateu Montifaud XO, eller en Tesseron. Blander navnene, bruker å kjøpe litt forskjellig. Overraskende mye bra til under 1000-lappen!
Edit, måtte google, Tesseron Lot 76 var god.

Takk for svar! Skal sondere congnachylla.

1 Like

Trenger litt hjelp her. Har gått til innkjøp av ny Huawei og skal overføre data fra iPhone. Trodde det fulgte med noe software som kunne gjøre dette men finner bare 3.parts software. Noen som har gjort dette byttet og har en god workflow på opplegget? Må jeg laste ned alle apper osv. på nytt?

Fikk overført kontakter, kalender og sånn via google disk, men savner SMSer og appene.

Vil bare ønske deg lykke til, jeg svetter på dine vegne, men sikker på at du fikser det til slutt. :crossed_fingers:
Ny telefon er ikke bare bare nei…

Vurderer å kjøpe denne… ser ut til å kunne fikse det jeg trenger :slight_smile:

Men skal se hva jeg klarer på egenhånd først :smile:

1 Like
1 Like

Hegnar - altså Trygve - tar ofte kontakt for å få litt input fra undertegnede :wink:
Fantastisk morsom detalj du fant der. Kudos!

2 Likes

Prøv å Google Smart Switch, tror det skal funke!

Og enda er han så forvirret angående biotek!
Trodde du kunne dette jeg :wink::stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes