Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

4 Likes

Skal ikke starte noen diskusjon og respekterer de som har et annet syn enn meg så lenge de ikke skal tvinge meg over på sin side.

https://www.dagbladet.no/video/playlist/PLxz-E8oobCIk435oeQL-CYtB4YMiU1sDt

1 Like

Så denne,snakk om gale fanatikere!
Står og griner og har roseseremoni for dyrene som slaktes, til å le seg rammeskeiv av! :rofl: har ingen problemer med å respektere folks valg om å bli vegetarianer eller veganer, men å stille seg opp som moralpoliti og hevde seg overlegen de av oss som spiser kjøtt, sånne folk kan du beholde for min del…

2 Likes

Denne passer vel til temaet! :smiley:

Trenger bare B12 og masse grønnsaker osv som ikke vokser her. :slightly_smiling_face:

@Fornybar :joy::joy:=soyaboy

1 Like

Noen som har sett Debatten på NRK, ser jeg :grin:

Neinei, soyboy

1 Like

relevant username :rofl:

og, visste ikke at du var chick @Fornybar ? Nice…

1 Like

Synker…

Hvor er NRK med Fregatten minutt for minutt. Føler de har mistet en gylden mulighet her.

1 Like

Så jo det i går at den lå lavt…

Jeg er på utkikk etter stor god kul lesestol? noen som har gode&billige erfaringer? :slight_smile:

har sett på denne :smiley: er fornøyd med alt utenom pris

Edit: Trodde det stod GUL, så jeg fant den i gul, men du får den i andre farger. Veldig digg å sitte i.

2 Likes

Uff, ser ikke bra ut. Det er pressekonferanse kl 11. Men NRK2 sender direkte. Og sikkert alle andre også, på nett.

Den stolen @Konamixx posta er NICE.

Gamlingene kjøpte en tilsvarende fra bohus, kosta masse. Så kjøpte de den fra Ikea, var nesten lik, minst like god og mye billigere.

3 Likes

Du den var litt under flomålet!!

(og det er Helge også)

1 Like