Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Småprat

Nei, du får neeeeppppe noen høy stjerne hjemme da :stuck_out_tongue:

https://www.dn.no/samfunn/-alle-samarbeidet-med-b-gjengen/1-1-936384

11år siden

@Biotop20 svarer deg her.
Det stemmer at du må si opp ASK,en for å få fradrag for tap, fikk samme beskjed hos Nordnet.
Solgte alle mine aksjer der, og flyttet pengene til en annen ASK hos Nordnet,
Så gikk det en uke ca, så hadde de kansellert den gamle ASK.
Måtte betale noen kroner i renter siden jeg valgte å ta ut pengene rett etter salg av aksjene istedet for å vente 2-3 dager.

Erna Solberg vil fjerne muligheten for å være anonym på nett. Hva syns dere om det ?

Det høres jo ut som noe man ønsker i en politistat…

Det er heldigvis rimelig vanskelig å gjennomføre.

Hvis noe er vanskelig å stoppe, så gjør det kriminelt, uansett hva det måtte være.

For tiden defineres alt kritikk som «hat prat».
Det vil resultere i at «hat prat» blir kriminelt, uansett hvor absurd det er, pent fortalt og pakket inn.
Når det først er kriminelt, så er det enklere å putte alle definisjoner inn under lovverket som «hat»

Politistat in 3-2-1 og vips så er jeg en kriminell for å være imot Marrakesh avtalen, som forøvrig vil kneble pressen, uten at pressen syntes det er dumt.

Men at en uforskammet «journalist» er frekk i det hvite hus og mister adgangskortet sitt, ja nei da altså, den rasistiske presidenten. Pressen har jo ytringsfrihet må vite…

Svart er hvitt, krig er fred.

#Make Orwell fiction again.

Fregatten, ny utregning :
https://www.nrk.no/hordaland/-var-700-meter-unna-tankskipet-da-beskjeden-kom-ta-styrbord-med-en-gang_-1.14291076

Vanskelig å gjennomføre etter den ordlyden ja. Men de kan tvinge f.eks. pdx til at vi alle her må oppgi fullt navn. Det er nok kommentarfelt og forum de tenker å regulere først.

Det er jo ikke noe problem om man må oppgi fullt navn.
Da endrer man bare navn.

:crazy_face:

Som Goddagtakkskalduha?

Hva med JimmysDown? (Fra Nanotråden/Jimmie på HO) :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Dette blir bra! :grin:

Virkelig på tide!

På tide å betale ned litt av forbruksminusformuen min med andre ord.

Oljefondet utvider little Norway med noen prakt eiendommer til :smiley:

( bare jeg som føler meg litt hjemme når jeg vandrer ned regents street i london`?) :smiley:

De finnes enda… ble jeg fortalt av en venn😁

Greit med litt variasjon! :smile:

Aldri sett før, magisk :smiley:

MS var et mye morsommere selskap før ass.