Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det er heldigvis rimelig vanskelig å gjennomføre.

2 Likes

Hvis noe er vanskelig å stoppe, så gjør det kriminelt, uansett hva det måtte være.

For tiden defineres alt kritikk som «hat prat».
Det vil resultere i at «hat prat» blir kriminelt, uansett hvor absurd det er, pent fortalt og pakket inn.
Når det først er kriminelt, så er det enklere å putte alle definisjoner inn under lovverket som «hat»

Politistat in 3-2-1 og vips så er jeg en kriminell for å være imot Marrakesh avtalen, som forøvrig vil kneble pressen, uten at pressen syntes det er dumt.

Men at en uforskammet «journalist» er frekk i det hvite hus og mister adgangskortet sitt, ja nei da altså, den rasistiske presidenten. Pressen har jo ytringsfrihet må vite…

Svart er hvitt, krig er fred.

#Make Orwell fiction again.

2 Likes

Fregatten, ny utregning :
https://www.nrk.no/hordaland/-var-700-meter-unna-tankskipet-da-beskjeden-kom-ta-styrbord-med-en-gang_-1.14291076

Vanskelig å gjennomføre etter den ordlyden ja. Men de kan tvinge f.eks. pdx til at vi alle her må oppgi fullt navn. Det er nok kommentarfelt og forum de tenker å regulere først.

Som Goddagtakkskalduha?

Hva med JimmysDown? (Fra Nanotråden/Jimmie på HO) :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

1 Like


Dette blir bra! :grin:

2 Likes

Virkelig på tide!

2 Likes

På tide å betale ned litt av forbruksminusformuen min med andre ord.

2 Likes

Oljefondet utvider little Norway med noen prakt eiendommer til :smiley:

( bare jeg som føler meg litt hjemme når jeg vandrer ned regents street i london`?) :smiley:

De finnes enda… ble jeg fortalt av en venn😁

2 Likes

Greit med litt variasjon! :smile:

1 Like

Aldri sett før, magisk :smiley:

MS var et mye morsommere selskap før ass.

2 Likes

Nat Gas bevegelsen ble vel diskutert i oljetråden. Her er en som stod på feil side av traden.
Det er også noget spesielt å sitte med diamantring og Rolex og be om unnskyldning for at du har satt kundene dine i gjeld :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ikke mulig å få tak i de Yee pærene i norge ser det ut til.
Men ja, hue er svindyrt. Derfor 50% off hadde vært fint :slight_smile:

1 Like

Kanskje hun var sjokkert over hvor liten den var?

2 Likes

Hvorfor ventet damen 5 min før hun gikk derfra? :thinking:

Lol…
må lære meg å lese kommentarene før jeg selv kommenterer.

2 Likes

3 timer siden han sist var på forumet - tror vi kan vente litt med redningshelikopteret :smiley:

3 Likes

Eller redningsreinsdyret?

2 Likes