Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Da har du 100k i tilgjengelig kreditt. Artikkelen er ass skrevet. Men de kortene vil påvirke muligheten til å ta opp mer lån

Jo, jeg skjønte det, men spørsmålet mitt er at hvis det ser ut som du har mer gjeld fordi du har tilgjengelig kreditt, vil det da også se slik ut i skattemeldingen? Altså at du har mer gjeld pga. kreditt?

Det virker sånn. Hadde nok tatt en ekstra kikk på skatteetatens sider…

Hvis det er sånn så er det jo bare å få tak i mest mulig kredittkort slik at det ser ut som du er syltet ned i gjeld og du får skattefradrag. Er ikke det litt molbo? :smile:

1 Like

Det ser ikke ut som mer gjeld. Det er journalisen som tar en spansk løsning fordi de ikke har peiling.

Det journalisten prøver å si er at kredittkortene påvirker maksimal gjeld du kan ta opp. Som er logisk siden det tross alt er kredittkort.

Gjeldsregisteret lagrer hvor mye gjeld du har men også hvor mye kreditt du har tilgjengelig.

3 Likes

Hm, begynt å tenke på formueskatten, allerede?
Det er lenge til 31.12.
Kanskje heller ta opp et lån på ny el-bil…?
Koster jo en del å sette opp en skikkelig ladestasjon…

Har den funker til fjes, dårlig på lengre hår på hode

1 Like

Ikke rart det blir forsøkt lagt lokk på…

1 Like

https://www.rt.com/business/445037-car-russia-loan-mistake/ :see_no_evil:

Man kan tittulere seg som nevrolog hvis man er ferdig utdannet spesialist innom nevrologi.

1 Like

Hva med å holde baggerprat på bagger.hegnar.no?

6 Likes

Hva er poenget ditt her?
Usikker på hva du sikter til.

Til de som følger makro:


Dette er momenter som kan bringe en del mer trygghet til markedsstabilitet og videre vekst fremover. Utelukker ikke at børser globalt kommer til å se en influx av cash fremover.

3 Likes

Utdyp

Midt i all ASH-pratet så deler jeg en fra Kongen selv :

Hva er baggerprat?

Synes dette også er ille…

3 Likes

@kaei vi er nødt til å snakke om eggplant-emojien. Er du klar over hva denne egentlig betyr? :grin:

2 Likes