Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Såååå en liten god natt historie til dere på TI.

På jobben har vi en container som vi oppbevarer dekkene til privat bilene våre. En fin 20 fots som er oppvarmet og tørr.

I dag var jeg innom å byttet bremse klosser å skulle legge om til vinterdekk i samme omgang. Da jeg gikk inn i containeren for å hente dekkene, så var de borte. Jeg lurte veldig på hvor i all verden de kunne blitt av. Så kommer jeg på at x-kona var innom for 2 måneder siden å byttet over til vinterdekk.

For hun er jo blitt en selvstendig verdensmester nå å ordner alt selv.

Jeg kunne ikke finne mine vinterdekk, men hennes var der enda. Men hun har jo byttet over. Det var da merkelig tenkte jeg å tok turen over til hennes jobb for å se på hva som står på hennes bil. Å vist har hun klart å ta mine Audi felger på sin golf.

Enda jeg hadde gitt henne instrukser om at hennes dekk var hver enkelt taget med navn. Så har hun bare gått inn å tatt fra en random stack av dekk å dratt med ut å tatt på bilen. For dekk er dekk ikke sant.
Hun har lurt veldig da på hvorfor bilen ristet så inn i Helvete i 120 da. Var rett før hun skulle inn på verksted med den :crazy_face: enda godt hun ikke tok den stack med BMW eller Mercedes felger som ligger der :grimacing:

Å selvfølgelig har hun da klart å ødelegge alle fire felgene. Men å erstatte de. Å nei du, de var jo ødelagte før de kom på hennes bil. De fikk jo bilen til å riste :face_with_raised_eyebrow:

9 Likes

Tragikomisk historie…
Føler med deg m8, men the silver lining er jo at denne gløgge dama er din EKS-kone :sweat_smile::+1:

1 Like

Skulle tro at det å skille seg fra henne skulle senke stress nivået :laughing:
Skulle samlet alle historiene å gitt ut en bok. Kunne pensjonert meg da :sweat_smile:
Kanskje Funcom kan lage et spill med tittelen JINXEN :crazy_face:

3 Likes

jeg såve ikke… jeg jobbe

Nå må det vel være noen andre sin tur snart @pdx? :smiley:

image

4 Likes

Hvorfor har ikke @kaei innsider-merke? Han er jo innsider, men samtidig ikke? Schrödingers innsider?
@pdx

Jeg vet ikke, men nå er den tilbake :wink:

1 Like

Tidligere kunne man velge bort innsidemerket i settings.

1 Like

@kaei bytta bort merket mot en minnepenn med 1 000 000 000 memevennlige Tom Cruise-bilder.

5 Likes

jeg ER undercover :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

Trodde det skulle være lett å lage kanelsnurr jeg :sweat_smile:


Måtte lage noe snacks til når jeg skal lese alle konspirasjonsteorier om hvorfor Funcom er blitt så billige :crazy_face::sweat_smile:

6 Likes

Det så digg ut :stuck_out_tongue:

1 Like

De smakte bedre enn hva de ser ut :grin:

1 Like

Ser ut som det er nok kanel, sukker og smør, da er mye gjort :smiley:

Ja ble sjokkert når jeg åpnet døren å alt bare lå å kokte i en smør sukker dam der :joy:

Oi, hvordan kan det ha gått med kryptosatsingen :stuck_out_tongue:

Ca 35 min uti, så sier han at han synes at Funcom er for høyt priset sammen med resten av tech. Lurer på hvordan han har regnet. :slight_smile:

2 Likes

Så greasy og digg ut de der :+1:Hvis du vil ha dem mer oppblåst: (1) ta den mengden smør som oppskriften din sier du skal bruke, kaldt, kutt det i terninger 2*2 cm (2) gni terningene inn i melet, noen om gangen, av gangen før du tilsetter væske. Lettest å gjøre med smør som er midt mellom kjøleskapskald og romtemp —> bakery-style kanelsnurrer :ok_hand:

1 Like

Han har regnet at han ikke eier funcom, men han eier seabird… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Brukte Møllersen 1-2-3 bolle deig nå. Men neste gang blir en skikkelig snurr oppskrift. Tidsklemma vettu, da blir det litt snarvei :sweat_smile:

2 Likes