Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det der kan forklare mye :joy:

1 Like

Bra du tok den humoristisk, var usikker på om jeg skulle dra den. Finnmarkshumor kan være nådeløs av og til :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Sa på fest til en kompis en gang, like etter hans andre datter var født:
Det sies jo at gode elskere lager døtre?
Jo så klart, sa han, stolt mens kompisene og kjerringa hans satt der.
Så, har du funnet ut hvem som er faren da?
Spurte jeg :joy::joy:
Alle flirte godt, utenom han :rofl:

6 Likes

:rofl:

hva skal du printe ut siden du kjøper en slik dyr modell?

Noe muffins pågang indeed… Tom Cruise eier jo tross alt mange tomter på månen :stuck_out_tongue:

1 Like

Her kommer søndagens aksjetips nyhetstips fra meg:

Tror denne saken her vil bli melket godt av VG i uken som kommer. Snart får vi høre opinionen til diverse norske politikere og jeg tror enten KRF eller FRP vil være først på ballen. Dette baserer jeg på Teknisk Nyhetsanalyse (TN), hvor man analyserer tidligere nyhetsartikler over tid og bruker disse dataene til å spå fremtidig nyhetsutvikling.

Vurdering: Sterk kjøpskandidat

Under har jeg satt opp hvordan jeg personlig tror de politiske partiene kommer til å stille seg i denne saken.

Høyre: Ingen endring fra i dag.
AP: VIP-avdelingen beholdes, men høyere priser. Resten av arenaen deles inn i barnevennlig alkoholfri sone og én øldrikkersone.
MDG: Øl til alle, men kun kortreist ufiltrert øl.
FRP: Øl til alle i tillegg til kaffelikør og annen svak brennevin.
KRF: Ølservering tillatt kun på de aller dårligste plassene. Rusmissbrukerene skal være ikledd refleksvest og armbånd med blinkende oransje LED-lys. Navneskilt med store blokkbokstaver er også pålagt.
SV: Øl til alle. VIP-avdelingen betaler trippel pris. Overskuddet brukes til å subsidiere gratis øl til de dårligste sitteplassene.
Senterpartiet: Norsk øl til alle, men VIP-avdelingen avskaffes.
Rødt: Øl til alle, men VIP-avdelingen henrettes.

4 Likes

Liberalistene: Øl til alle uten alkoholavgift.

Mdg vil vel gi tillatelse til hasjcafe på arenaene :joy:

:rofl:

Holdt på å tisse meg ut når jeg så denne første gangen :joy::joy:

hahAAaa…SNL er så skamdårlig…

hørt om Svenske “Cherry”?

Dææven dette er min humor :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

3 Likes

@georglu @Konamixx hvordan oppfører Tesla seg i tuneller? Skrur den automatisk på lukket luftsirkulering eller må man inn på skjermen å trykke? Hva med fjernlysjustering? Har Tesla automatisk nedblending ved møtende trafikk?

Prøvde å Google rundt “tesla model 3 tunnel”, men det var komplett umulig å finne noen andre artikler enn om den tunnelen The Boring Company nettopp sendte en Model 3 igjennom :sweat_smile:

Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Men tror ikke det er noen automatisk endring på AC bare du går inn i en tunnel. X’en hadde jo biofilter uansett. så var vel aldri nødvendig der :sunglasses: Automatisk nedblending har de ja.

3 Likes

Setter du ikke på luftresirkulering når du kjører inn i tuneller? Er det en thing of the past?

Har aldri gjort det :stuck_out_tongue: Men er jo fra nord og her har vi ikke så lange tuneller.

2 Likes

Er en ny tunell i Sandvika i Bærum hvor det er så utrolig tjukk luft. Sikkert fordi de ikke har beregnet med at biler i en periode kjører hver sin vei i samme løp. Skal etterhvert bli to løp. :stuck_out_tongue:

1 Like

Piggdekk gjør underverker…blir fort tjukk luft da. I sammen med tilårskomne biler, feks Hiace som er elsket av mange. Hadde det vært opp til meg hadde noen år gamle asiatiske og franske dieselbiler blitt forbudt der hvor de ikke er alene på veiene(feks skogsveier!).

1 Like

Der det dogger ja? :smile:

Det verste er vel paniske mannfolk som handler julegave tidlig på dagen 24. Det er en lett salgsjobb for de i butikkene og pris er IKKE et tema. :smiley:

1 Like