Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Lader opp til å være ferdig med omgangssyken og skulle kjøre over fjellet til svigers :stuck_out_tongue:

… Ble sammen med en dame i høst som jaggu er lett å forstå, som også forstår meg veldig lett. Er veldig rart etter å ha vært i et lengre forhold tidligere, hvor det var mye krøll på linja. :sunny:

9 Likes

Har ikke kommet meg så langt at jeg har flyttet sammen med dama enda, så jeg har hatt omgangssyken for meg selv. Kan ikke tenke meg noe verre enn en småbarnsfamilie med omgangssyken. Eller hva @pdx?

Det beste med omgangssyken er når du føler deg så jævelig at det eneste “trygge” stedet er på gølvet foran dass. :sunglasses:

3 Likes

tre-kker frem litt humor i nedgangen vi skulle oppleve i disse tider

:joy:

1 Like

Enig hater når både kjæresten og samboeren stresser :rofl:

Jeg lo godt :smiley:

1 Like

God plass å lande bakpå her :smiley:
https://www.rcmn.no/index.php?do=product&id=1051

3 Likes

Personen er jo riv, rape gal, ikke noe å bry seg om hva han skriver.
For å si det sånn, de som hører på råd fra den personen bør ikke få lov å forvalte egne penger, men bør ha en bostyrer :joy:

1 Like

Snart jul så…

4 Likes
1 Like

:face_with_raised_eyebrow:

1 Like

1 Like

hvem hadde trodd at det var børsen selv, som skulle bli årets nyttårsrakett?

2 Likes

Hmm. I utgangspunktet mener jeg børsen burde vært eid av finansdept og drevet som en nøytral markedsplass.

Men vet ikke om overvåkningsfunksjonen kan bli styrket av et eierbytte?

6 Likes

Hmm… lover litt bedre for @RedEnergy enn det gjør for meg :cold_face:

1 Like

Trump ønsker jo å skape/spre frykt. Toll-krig med Kina, angrep på FED opp og ned, Iran-sanksjoner, mur-bygging og villighet til å stoppe lønn til 800.000 i myndighetene for å krangle om det. Han driver spill for galleriet for å spre usikkerhet. Toll reduseres, FED er uavhengig, 8 land fikk unntak til Iran-sanksjoner, mur-bygging var og er et velger-stunt.
Det som skjer med slike ringerunder, er for å vise demokratene at han er villig til å presse videre lenge uten lønn mistenker jeg

Husker at du skrev om dette @Biffbacon og vet godt hva du går igjennom nå.

Min far har i løpet av 2018 blitt mer og mer surrete, og har vært ut og inn av sykehus på starten av året for å stille diagnose. De fant ikke noe galt utenom et meget høyt blodsukkernivå.
Han har gått på medisiner for dette, men han har ikke klart å holde orden på når han skulle ta medisinene. Jeg regner med at de sjekket blodsukkeret til din mor og at det var i orden.
Hvis ikke, kan høyt blodsukker føre til en demens-lignende tilstand

Jeg tok kontakt med fastlegen til min far og fikk ordnet slik at hjemmesykepleier kom på besøk 1 gang i døgnet og kontrollerte at medisiner ble tatt.

Uavhengig av dette, falt min far om på badet i sommer med hjerneslag og ble funnet ett døgn etter fallet. Dette medførte i at han ble dementpasient med behov for kontinuerlig tilsyn.

Han fikk korttidsopphold på det lokale sykehjemmet og i desember fikk han fast plass.
Hvis jeg skal komme med et råd så må det være å ta kontakt med fastlegen hennes og forklare situasjonen din.

Når det er sagt, vil jeg komme med en oppfordring til alle sammen her, om å samle passord deres i en konvolutt eller en onlinetjeneste som husker de, slik at pårørende kan få tilgang til disse.
Jeg har brukt sommeren til å finne ut av pappas pin-koder og passord til pc, mobil, NAV, nettbank, epost osv. Dette er ikke en lett oppgave skal jeg si dere!

Nå har jeg vært i kontakt med banken og har fått tilgang til kontoene hans (krever samtykke).
Har også sendt søknad til fylkeslegen om å bli verge, slik at jeg kan selge hans leiligheten.

God bedring til deg og din mor Biffbacon. Du får få ut tankene dine her, da det virker som du står i dette alene, uten familemedlemmer å snakke med.

2 Likes

:exploding_head:

Nei, Ring igjen. 113,

1 Like

Ring 113!!!
Stå på, ikke gi deg. Å bli forbanna funker ikke alltid like bra, forsøk å puste med magen…:vanskelig, føler med deg!

1 Like

Takker for meg.
Lykke til med investeringer folkens.

2 Likes