Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Noen som har noe tips til beste nettside for å se oversikt over nøkkeltall, feks. P/E, for selskap på Oslo Børs. Prøver å finne et sted hvor man kan se alle sammen, hvor tall er riktig og som blir oppdatert jevlig. Hittil har jeg lagd en liste på Nordnet og ser på nøkkeltall, men er kanskje noe bedre sted?

borsdata.se

2 Likes

Her vil jeg tipse om at personen bak Børsdata er ekstremt responsiv på Twitter hvis man har spørsmål eller finner feil. Brukernavnet er @40procent20ar

Hvorfor dro du fram den posten uten svaret fra Borsdata.se?

Skulle bare lenke til tråden, men ser at jeg også lenket til et innlegg :smile:

Ja. George (40procent20) är oftast snabb på att svara på Twitter.
Twitter sök även på “BORSDATA OR 40procent20ar”

1 Like

What… The… F…

Im buck

2 Likes

Er en pleier som sover rimelig dårlig om natten nå, for å si det sånn.

1 Like

Medisinsk er dette faktisk litt interessant. Selv om det jo sånn faktisk dreier seg om en voldtekt.

Tar meg den friheten å legge inn link til en innsamling startet av ei som jeg kjenner veldig godt. Hun har som nyttårsønske for 2019 at barneskolen i den lille landsbyen Ambiko i Etiopia skal få skolebenker til alle barna og har startet en innsamlingsaksjon og fått med seg Kirkens Nødhjelp for å ordne med det praktiske i Etiopia. En annen norsk gruppe som reiste i dette området fikk samlet inn penger slik at 90 av de 300 elevene på barneskolen fikk skolebenker å sitte på. Og nå har Hanne satt seg som mål å greie å samle inn nok slik at de resterende 210 barna også kan slippe å sitte på jordgolvet. 25.000 kroner er satt som første delmål da dette er det man på spleis.no kan samle inn uten at de tar avgift men det kreves mer for at alle barna skal få skolebenk.

Hvis man vurdere å bidra kan man jo klikke på linken nedenfor og lese mer om prosjektet :slight_smile: Kan garantere at alt går uavkortet til formålet.

2 Likes

Støttet med 200 kroner, sjekk siden @Krafer :wink:

1 Like

Takk takk. Hanne vet nok hverken hva Tekinvestor er eller hørt om Krafer men får vel oppdatere henne på det :joy:

1 Like

Må jo drive litt reklame for @pdx :smile:

2 Likes

Ja han gjør en flott jobb han. :relaxed:

2 Likes

Ser deg og dobler - det får bli mitt forsinkete julebidrag :slight_smile:

3 Likes

Spørs om Andresen-familien skulle holdt seg til tobakk.