Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det stemmer jo ikke.

Sverige er at av verdens mest trygge land, men media og visse populistiske politikere prøver å score billige poeng for sin politikk.

1 Like

Du ser ikke en eneste tendens som tilsier at det bildet er i ferd med å endre srg ganske drastisk?

9 Likes

Hva mener du med den kommentaren?

Det er så klart visse tendenser når man øker mengden fattige mennesker og også andelen som faller utenfor jobb osv. Men jeg mener at det skremselsbildet som blåses opp er en veldig liten del av virkeligheten, men fremstilles som om landet er på randen av kaos. Er det utfordringer som må jobbes med? Helt klart! Det er også en del utfordringer “andre veien” med hat kriminalitet osv.

1 Like

Eneste som er bra med sberige er billigere snus og baileys haha skål :wink: er vel det landet i norden med høyest kriminalitet

2 Likes

En kan spørre seg slik: Hvis Sverige var en aksje, ville du kjøpt den? Jo visst er aksjen en av verdens mest verdifulle, men den trender nedover, klart og tydelig.

9 Likes

Nope

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-02-08/national-enquirer-s-ami-said-to-be-scrutinized-over-bezos-story

Helt horribelt

Ja jeg tror Sverige er et av de landene som vil klare seg best

Hvorfor forventer du en økning i voldtekter på grunn av fattigdom?

På randen av kaos er sterke ord, men det handler om fremtidig bærekraft for velferdsstaten.

Hva angår hatkriminalitet. Hva kommer det av tror du? Irrasjonell frykt for folk fra andre kulturer? Bare et hat mot annerledeshet? Eller kan det være en form for protest mot endringer som folk kjenner på kroppen?

5 Likes

Herregud, skal ikke ta mo tips fra deg lenger hehe sverje er doomed

2 Likes

Iflg undersøkelsen jeg visste til over, så har Sverige ligger stabilt på en 6. plass over beste land.

Det mesta talar för att antalet våldtäkter inte har ökat dramatiskt i Sverige.

1 Like

Lyver politiet? Lyver NRK?

3 Likes

Spesielt utsatte områder er ikke det samme som no go zones

1 Like

Det er alt du har å si om artikkelen?

Jaja jeg gidder ikke mer, god kveld :slight_smile:

Her er også en sak om bilbranner og flasker som ble kastet mot politiet

image

1 Like

Så man endrer definisjonene og mener det forklarer en økning på mer enn 300% over 19 år.

OK, Sverige går godt. Kanskje man kan argumentere for at antallet er på en all time low snart også?

@holmes. Du er på viddene. På tide å pakke sammen og komme hjem til sivilisasjonen.

8 Likes
3 Likes

Dette beviser bare for meg at selv fornuftige nordmenn blir påvirket av MSM i Sverige. Og viser bare hvorfor det er viktig at vi prøver å endre norsk media. Det neste er vel at voldtektsofre i Sverige begynner å forsvare innvandrerne der. Litt nytt perspektiv på Stockholm syndromet.

4 Likes