Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Småprat

Skattelette er mye bedre enn stønad. Så får man de ut i jobb så har de noe igjen for å jobbe. Stønadsmodellen idag sørger jo bare for at innvandrermødrene sitter hjemme å henter penger.

Sant, men mye vil ha mer. Noen runder med topper som fortsetter å konsolidere makt, litt tøffe tider som gjør at folk godtar og applauderer dramatiske maktgrep, og så har man raskt en sten som ruller fortere enn man kan stoppe.

«Slik dør altså demokratiet, til tordnende applaus» - fritt etter George Lucas :stuck_out_tongue:

vel,det kommer et punk der hvor formueskatten overgår inntektene fra den massive verdien familien sitter på,-det blir bare helt naturligt.

Enig, jeg har ikke snakket positivt om stønad en eneste gang på dette forumet.

Hører mye om dette fra media som lovpriser EU og innvandring, men konkrete eksempler er det ikke så lett å finne.

Hva konkret er det han har gjort som gjør at han “i praksis er en diktator”?

Hvorfor ikke menn? Jeg har 3 med eksen og vurderer nummer 4 med min nye.

Så mye for likestilling…

For all del Hakon. Selvfølgelig også for menn. Eller delt med både mor og far.

Edit: stå på, bra jobba mann.

Særlig, mannesvin!!! :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Ser autocorrect reddet deg der ja @Glein bytt navn til Schwein asap!

Tidligere fikk man skattefradrag for barnebidrag.

Bare til å gjeninnføre.

Men det er litt digg med kontantstøtte :stuck_out_tongue:
skattefritt :smiley:

Han kontrollerer media, det er veldokumentert av valgobservatører at opposisjonen ikke får uttale seg og på andre måter diskrimineres. Han har i praksis eliminert hemmelige valg, sentralisert makt i regjeringen på bekostning av nasjonalforsamlingen, han har gitt stemmerett til vennligsinnede grupperinger i nabolandene for å sikre seg majoritet etc.

Listen er lang, bare å Google i vei så er det lesestoff for flere dager.

Ser at innvandring er et hett tema. Pew Research har forsket mye på Islam…

Digg er det kanskje, men lurt er det ikke :sweat_smile: jeg er veldig i mot barnetrygd og kontantstøtte, det virker ikke. Vil mye heller ha gratis barnehage, SFO og fritidstilbud

I dag leste jeg politiet gi en beskrivelse av gjerningsmann som blond og med blå øyne… endelig har de gitt ut reelle signalementer på etterlyste. :blush:

Tok noen dager @Zimster, men endelig skriver du noe jeg kan stille meg bak. :joy:

Ja det er et godt spørsmål, jeg har ikke svaret.

Hvorfor er det et idiotisk forslag? Hvorfor trenger vi ikke fler barn?

Nettopp!

Mye snøflak der ute ass.

Hun minte meg sterkt om han her: