Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Enig, jeg har ikke snakket positivt om stønad en eneste gang på dette forumet.

1 Like

Hører mye om dette fra media som lovpriser EU og innvandring, men konkrete eksempler er det ikke så lett å finne.

Hva konkret er det han har gjort som gjør at han “i praksis er en diktator”?

1 Like

Hvorfor ikke menn? Jeg har 3 med eksen og vurderer nummer 4 med min nye.

Så mye for likestilling…

5 Likes

For all del Hakon. Selvfølgelig også for menn. Eller delt med både mor og far.

Edit: stå på, bra jobba mann.

4 Likes

Særlig, mannesvin!!! :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

1 Like

Ser autocorrect reddet deg der ja @anon21766851 bytt navn til Schwein asap!

Tidligere fikk man skattefradrag for barnebidrag.

Bare til å gjeninnføre.

Men det er litt digg med kontantstøtte :stuck_out_tongue:
skattefritt :smiley:

Han kontrollerer media, det er veldokumentert av valgobservatører at opposisjonen ikke får uttale seg og på andre måter diskrimineres. Han har i praksis eliminert hemmelige valg, sentralisert makt i regjeringen på bekostning av nasjonalforsamlingen, han har gitt stemmerett til vennligsinnede grupperinger i nabolandene for å sikre seg majoritet etc.

Listen er lang, bare å Google i vei så er det lesestoff for flere dager.

Ser at innvandring er et hett tema. Pew Research har forsket mye på Islam…

3 Likes

Digg er det kanskje, men lurt er det ikke :sweat_smile: jeg er veldig i mot barnetrygd og kontantstøtte, det virker ikke. Vil mye heller ha gratis barnehage, SFO og fritidstilbud

2 Likes

I dag leste jeg politiet gi en beskrivelse av gjerningsmann som blond og med blå øyne… endelig har de gitt ut reelle signalementer på etterlyste. :blush:

Tok noen dager @Zimster, men endelig skriver du noe jeg kan stille meg bak. :joy:

2 Likes

Ja det er et godt spørsmål, jeg har ikke svaret.

Hvorfor er det et idiotisk forslag? Hvorfor trenger vi ikke fler barn?

Nettopp!

Mye snøflak der ute ass.

Hun minte meg sterkt om han her:

2 Likes

Er det mulig???

Av ting folk tenner på, så er vel ikke dette akkurat drøyt. :joy:

Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Det drøye blir kanskje mer åpenbart om du leser følgende:

Hei Siv! Jeg drømmer om at kjæresten min skal ha sex med en annen. Jeg blir vilt opphisset av tanken på at noen andre skal få kjenne den deilige staken hans. Problemer er at han overhode ikke tenner på det (han vil bare ha meg)!

Har forsøkt å overtale han så lenge nå uten hell, at jeg skjønner at det ikke vil bli noe av. Så spørsmålet er – hvordan kan jeg kvitte meg med denne drømmen? Hilsen Drømmedama

Jeg gjentar, ER det MULIG!???