Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nei takk til dette? Nå har jeg selvsagt gjort dette flere ganger og kan med hånden på hjertet si at det er digg…

Må ikke dra en morra di vits… Must resist…

1 Like

Jeg må nesten tro at han har en elskerinne allerede. Tror aldri jeg har truffet en mann som hadde takket nei til trekant med to deilige damer.

1 Like

Kanskje han er homo?

3 Likes

Kanskje han bare er monogam :stuck_out_tongue:

Du er rimelig lagt utenfor konsensus. Nærmest polariserende.

2 Likes

Jeg er monogam og ser ikke problemet med det i et forhold.
Har hatt det som single, og da er det jo hyggelig forsåvidt.
Men forhold er monogamt.

Syntes jeg.

Nå er det jo faktisk vært flertall bak den politikken som har blitt ført, så jeg er rimelig innenfor konsensus. At man mener at man skal legge menneskerettighetene på hylla f.eks som var et synspunkt som ble fremmet her for en tid tilbake siden er det nok mer marginale grupper som står for.

2 Likes

Det vil jeg ikke akkurat si, han er jo for politikken som føres som vel har flertall? :wink:

2 Likes

På forumet her tror jeg det er rimelig å si at du fronter en for for ekstremitet som ikke er bra for diskusjonen. For naive utsagn blir egentlig bare trollemateriale og så sporer debatten av.

2 Likes

Det er vel egentlig du som er utenfor med personangrepet du akkurat kom med når du kallte @holmes for naiv? :wink:

2 Likes

Det er jo ganske synd hvis “konsensus” på forumet ikke tåler at noen støtter en viss mengde innvandring.

4 Likes

En viss mengde? I 2017 var nesten halvparten av alle nyfødte i Oslo barn av innvandrere. Da har vi ikke tatt inn en viss mengde, men altfor mange.

Problemet er at dere som er for åpne grenser ikke eier magemål overhodet. Dere aner ikke hva konsekvensen av holdningene deres kan føre til på sikt for landet.

3 Likes

Et megaproblem er jo at de fleste som kommer hit ikke har mulighet til å delta i arbeidslivet fordi vi er et høyteknologiland hvor de fleste jobber krever en viss forståelse og utdannelse. ( er begrenset hvor mange vaskekoner vi trenger).

så argumentet med at dette er mennesker som skal være med å sikre velferden… ja det er tynt. Sikre at velferden går under kanskje.

11 Likes

Når 70% av sosialhjelpen i Oslo går til innvandrere, så sier det seg selv at dette ikke er folk som holder velferdsstaten på sine skuldre. Dette er et prosjekt som bringer velferdsstaten ned på sine knær.

Og før pedantene kommer ridende: ja, mange innvandrere bidrar, men dessverre altfor, altfor få.

6 Likes

Volkswagen ID. er testet på vinterføre!

Nye Volkswagen ID. testes ikke bare i Sør-Afrika, men også på snø. Da ID. nylig ble testkjørt på vinterføre av fabrikkens testteam, fikk en oppmerksom fotograf fra Automedia tatt flere bilder. BilNorge har fått tilgang på disse bildene og saken kan leses fra lenken under.

http://m.bilnorge.no/bildegalleri.php?b=bb_250661.jpeg&aid=51255

1 Like

Den der blir garantert årets mest solgte bil i 2020. VW med bakhjulsdrift, ja takk :smile: :red_car:

1 Like

Må forresten le av at bilnorge.no ikke har fluid design, men egne mobilsider. Var nok topp moderne i 2005! :stuck_out_tongue:

1 Like

På hvilken måten er velferdsstaten på kne?

Det er ingen her som sier at det lønner seg å ta inn flyktninger, men det er uenighet om det er en kostnad samfunnet kan ta. Jeg har heller ikke sett noen som har forfektet “åpne grenser” her på forumet.

2 Likes

JVelferdsstaten blir stadig mindre. Rettighet etter rettighet forsvinner.

Det største ranet er allerede foretatt, med den såkalte pensjonsreformen som kom for et par år siden.

Og slik vil det fortsette. Steg for steg.

I Sverige bor stadig flere pensjonister på gata og må gå på suppekjøkken for å spise. Mens hvem som helst kan spasere over grensa og få gratis bolig og alle utgifter dekket.

Fullt så ille er det heldigvis ikke i Norge. Ennå.

6 Likes