Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Sett videoen, fikk den fra noen journalister jeg kjenner på Snap. Kan fort være staget-ish. Ikke noe ille, men ser jo ikke veldig «pent» ut.

Liker dårlig både saken og kulturen som kommer til syne. Krenkolinirama og «outrage-culture» av verste sort.

Det sagt, fyren må være ganske nedsnødd som i det hele tatt danser tett med damer på byen etter alt som har skjedd.

7 Likes

Tok meg selv i å lolle hjertelig. :joy:

2 Likes

Hvis det er staget, er det en større skandale muligens. Herregud, har vi kommet så langt i amerikaniseringen av norsk politikk?

2 Likes

Gud vet - eneste er at han danser med en jente. Begge smiler og ser ut til å hygge seg. Han har hånden på hoften hennes.

Når den åpenbart planlagte korte snutten på ~5-10 sekunder (en Snapchat) er ferdigfilmet fjerner hans seg fra jenta og ler mot vedkommende som filmer.

1 Like

Eller kansje litt for glad i drikk?

1 Like

To sider av samme sak - hvem vet. Personlig bryr jeg meg ikke. Synes VG er en dårlig arena for bullshit som dette. Men slik har det blitt.

Hylekorene fyrer opp sangen og maktkåte opportunister kaster seg på for lynsj. Lavmål.

2 Likes

Denne filmen må på TV. Dette må vi komme til bunns i! La oss starte en høring, sende høringen på TV og la oss se henne gråte…(ironi ref uniten) :joy:

Dette begynner jo å se ut som en heksejakt, hvis det er alt. Altså enten trakasserer man eller så gjør man det ikke.

3 Likes

Dette var IKKE trakassering. Folk smiler og er glade. Bare utaktisk og uklok atferd gitt hele shitstormen tidligere. Fordi hvem vet, noen filmer deg og sender til VG - uten kontekst.

4 Likes

Fint, da kommer kanskje hysteriet til syne for folks skue

Skal poste giske video straks, mens dere venter.

3 Likes
4 Likes

Dette er en av ulempene ved å være zero kunde. Får ikke være med på emisjon. Det er det i tilfelle Nordnet som får :triumph:

Jeg tror du kan det, bare kontakt Nordnet.

Evt kan du jo kjøpe det billigere i markedet da.

1 Like

Det er helt feil. Du kan delta i emisjon på lik linje med andre aksjonærer

2 Likes

Gå inn på Min konto/Mine corprate actions. Der kommer det opp en NANO-linje. Trykk på “svare”, og dine tildelte antall tegningsretter kommer opp. Bruk svare-knappen nederst på siden.

1 Like

Er det sånn trakassering ser ut?

Du kunne nesten se på Giske at han stirret inn i enden på hans politiske karrière og kunne ikke annet enn å le/smile i ett “du tror det ikke før du ser det” øyeblikk :joy:

Fyr opp Meme generatorne

3 Likes

Isåfall foregår det jævlig mye trakassering i dette landet!

1 Like

Det verste er jo at ved å poste den videoen så ufarligjør resett hele giske grininga i media :wink:

Jepp, det undergraver jo disse kampanjene som tar for seg alvorlige tilfeller trakassering. På videoen ser det jo det ut som alle koser seg.

1 Like