Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ser ikke noe stort problem i selve bilen. Har vel forsikring og ikke en spesiell bil han bryr seg om.
Er nok verre å DRITE ut mannen for hele landet.

Er vel noe kalusul om at kona ikke kan tenne på bilen og hente forsikringsoppgjør.

Er nok ikke uten grunn at han tar permisjon nei…

Så du hadde tenkt at alt var hunky dory med dama hvis hun tente på bilen din og lot som om det var noen andre? Skjønner jeg har for høye krav. :wink:

:joy:
Har høye krav selv. Men dette føler jeg ikke er akkurat IMOT han så lenge hun ikke ble tatt. Så blir jo han ikke særlig påvirket. Hvem bryr seg om bilen. Trusselen er det verste å leve med.
Men hun er selvsagt noe spesiell når hun er villig til å gå så langt :joy:
For håpe det er oppriktig et skrik om hjelp for å faktisk få beskyttelse. Det kan jeg forstå!

Hva hvis forholdet er over, er det innafor da? :smile:

Jeg er skeptisk til alle som tenner på biler.

2 Likes

Biler skal kjøres, ikke brennes

1 Like

@Alex Nei, absolutt ikke, men det er en annen form for crazy. :stuck_out_tongue:

@RedEnergy jeg klarer faktisk ikke forstå hva du prøver å si. :smiley:

Jeg ville ikke tatt meg personlig nær av at hun tente på bilen i dette tilfellet. Det var sannsynligvis et skrik om hjelp og ikke et angrep mot Wara. Så no bad feelings.
At hun nå blir tatt og det påvirker han negativ er ikke bra selvsagt :joy:

Skjønner, så du hadde bare latt det skli? :smiley:

Hva legger du i skrik om hjelp? At ønsket om å ta teateret var så sterkt at hun tente på samboerens bil?

Dersom de fire første angrepene er reele og truslene. Så skjønner jeg at hun kanskje var redd og desperat.
Men for alt vi vet står hun bak alt!

Leste at PST har beslaglagt PC og printer, virker som de undersøker om hun kan ha sendt trusselbrevene selv også

1 Like

Hahahahaha hvordan i alle dager klarer en tysker å bomme slik :joy:

Må vel være PHOTOCURE trådene det :smile:

Ja huff, Photocure er jo bare gått fra 26 til 39 de siste ni månedene, kjedelig aksje.

image

:joy:
Ikke kødd engang. Jeg håper på fin inngang jeg sannsynligvis vil sitte på langt utover 20 tallet!! :heart_eyes:

Og fra fra 2004 til i dag…

1 Like

Hehe, lite vits å snakke om historikken. Selskapet er fundamentalt annerledes. Driver ikke å forsker å satset på å utvikle produkter lenger.
Nå er det en salgs rettet bedrift med et ferdig utviklet knallbra produkt. Uten planer for å kaste bort penger på mer forskning.

1 Like